דושאן מאטוביץ'. צילום עזרא לוי
דושאן מאטוביץ'. צילום עזרא לוי

מתעוררים מהחלום: כפר סבא הובסה 4:1 ברמת השרון

הירוקים הציגו את משחקם החלש ביותר העונה ורשמו הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. מעמדו של מסאי דגו ממשיך להיות מעורער

פורסם בתאריך: 15.12.17 17:51

אם מישהו חשב שהניצחון על הפועל מרמורק יוציא את הפועל כפר סבא לדרך חדשה, הרי שהיום (שישי) הוא קיבל הוכחה שהבעיות של הירוקים חמורות ממשבר זמני. הקבוצה של מסאי דגו הובסה 4:1 ברמת השרון, ונותרה במקום השני עם 28 נקודות רק בזכות איבוד הנקודות של הפועל קטמון.

המקומיים עלו ליתרון כבר בדקה התשיעית מרגליו של אור חסידים. בדקה ה-23 טעות של חליל פריג' ובן ויצמן, שפתח בפעם השנייה ברציפות בהרכב, סידרה לקייס גאנם את השני של רמת השרון. השחקן המצטיין של הירוקים העונה, רועי זיקרי, צימק בשער גדול מ-25 מטרים בדקה ה-37, אך פאדי זידאן העלה את רמת השרון ל-1:3 בדקה ה-51. דקה לאחר מכן הורחק איתי אלקסלסי בכרטיס אדום.

אם לא די בצרות של כפר סבא לאחרונה, אז זיקרי מתח את שריר הירך האחורי בדקה ה-70 והוחלף, כאשר משך ההעדרות שלו עדיין לא ברור. על אקורד הסיום היה אחראי גאנם, שנגח מקרוב את הרביעי בדקה ה-77.

"פתחנו את המשחק בצורה גרועה מאוד", הודה דגו בסיום. "חשבתי שנחזור אחרי השער שהבקענו, אבל זה לא קרה. אסור היה לנו להראות ככה. אנחנו בתקופה לא טובה, נראים רע עם סף שבירה נמוך, אבל נרים את החבר'ה ואני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות. אני מבחינתי בא, עובד ונותן 200 אחוז מעצמי, בסופו של דבר בעל הבית צריך להחליט אם אני עושה את העבודה שלי או לא".

הרכב: בן ויצמן, בן כוואז, דושאן מאטוביץ', חליל פריג' (25, גיא חדידה), יהב אפריאט, איתי אלקסלסי, רז כהן, עומר פדידה, דן עזריה, עידן דוד (52, אבי קטן),רועי זיקרי (70, יוחאי קריב).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר