שחקני הפועל כפר סבא מול רמת השרון. צילום ירדי עואמי
שחקני הפועל כפר סבא מול רמת השרון. צילום ירדי עואמי

מנדיאנגו ישוחרר, דגו כעס על השחקנים לאחר שלא הודו לקהל

הקשר המאכזב יעזוב בחודש הבא, המאמן כבר הגיש ליצחק שום רשימה של מחליפים אפשריים. אלקסלסי: "קונה להמשך העונה שפעם ב-14 מחזורים יהיה לי משחק לא טוב"

פורסם בתאריך: 18.12.17 11:09

בהפועל כפר סבא מנסים להתאושש מהתקופה הרעה שעוברת עליהם וכבר חושבים על חודש ינואר. מי שבוודאות יישלם את המחיר הוא הקשר המאכזב כריסטופר מנדיאנגו, שישוחרר בחלון ההעברות הקרוב. המאמן מסאי דגו כבר הכין רשימת שחקנים אותה הגיש לבעלים יצחק שום, שבמטרה שיחליפו את הקשר.

מעבר ליכולת על המגרש שגרמה ללא מעט עצבנות ביציע, האוהדים הירוקים לא אהבו גם את העובדה שהשחקנים ירדו בסיום המשחק לחדרי ההלבשה ולא ניגשו להודות להם. "ירדתי לחדר ההלבשה כי הייתי מאוד עצבני, אבל כששמעתי שהשחקנים לא הלכו לקהל מאוד כעסתי", התייחס מסאי דגו לנושא. "הקהל הזה מגיע לכל מקום ולכל מגרש כל העונה, תומך ומריע לנו ולא בגללם הפסדנו. טיפלנו בזה בתוך המועדון. אני מבטיח שזה לא יקרה יותר, זה לא משנה אם אנחנו מפסידים או מנצחים. אני מתנצל בשם השחקנים בפני הקהל".

רומן קצר. כריסטופר מנדיאנגו. צילום: הפועל כפר סבא

"לדעתי אנחנו כרגע בשיא המשבר", אמר גורם במועדון. "היה ממש דיכאון אחרי ההפסד. זה לא רק איבוד הנקודות אלא זה שפשוט לא שיחקנו כדורגל". בקבוצה היו מאוכזבים מהקשר איתי אלקסלסי, שמעבר לירידה ביכולת בתקופה האחרונה גם השאיר את הקבוצה ב-10 שחקנים ברמת השרון מהדקה ה-52. "דיברתי גם עם איתי וגם עם דושאן מאטוביץ'", סיפר המאמן. "הם מהשחקנים היותר מנוסים בסגל והם מביאים איתם יותר ניסיון מהשאר. אמרתי להם שלא הייתי מצפה שזה יקרה דווקא להם. אם אלקסלסי לא היה מקבל את הכרטיס האדום אולי היינו יכולים לשנות משהו במשחק".

אלקסלסי עצמו, מן הסתם, פחות אהב לשמוע את הביקורות נגדו. "מכל המשחקים ששיחקתי בהם השנה זה היחיד שלא הייתי בו טוב", טוען הקשר. "זה יכול לקרות גם לגדולים ממני. אני מתנצל על הכרטיס האדום ואני יודע שלא אעשה את זה שוב. לא הייתי צריך להגיב למצב הזה במיוחד שאני שחקן עם ניסיון. אני מנהיג ושחקן בוגר בחדר ההלבשה והתנצלתי בפני השחקנים. אני קונה להמשך העונה שפעם ב-14 מחזורים יהיה לי משחק לא טוב".

 

על התקופה החלשה של הקבוצה אמר הקשר: "ברור שאנחנו יכולים לצאת מהמצב הזה. אנחנו הבאנו את הקבוצה לכאן ואנחנו אלה שנוציא אותה. האשמה היא רק עלינו, השחקנים. צריך לזכור שאנחנו לא במצב כל כך נורא. אנחנו במקום השני ועדיין במקום שממנו עולים ליגה. צריך לקחת הכל בפרופורציות, ניצחון אחד ונצא מהמצב הזה".

איתי אלקסלסי. צילום עזרא לוי

איתי אלקסלסי. צילום עזרא לוי

עוד שחקן שלא ירצה לזכור את ההתמודדות בשישי שעבר הוא בן ויצמן, שקיבל בפעם השניה ברציפות את חולצת ההרכב ואכזב גם הוא. "אני אף פעם לא מדבר על שחקן זה או אחר. לא הפסדנו בגללו וזה לא שרק לבן היה משחק לא טוב", התייחס דגו לשוער שלו. "כל החלקים במגרש לא עבדו, גם ההגנה, הקישור וההתקפה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר