רועי זיקרי חוגג. צילום עזרא לוי
רועי זיקרי חוגג. צילום עזרא לוי

רועי זיקרי מבוקש בליגת העל, שיחה ארוכה בין דגו לשום

מלך שערי הליגה הלאומית מבוקש על ידי בני יהודה, מ.ס אשדוד והפועל חיפה. שום ודגו ליבנו את המחלוקות ביניהם

פורסם בתאריך: 19.12.17 17:23

מלך שערי הליגה הלאומית והשחקן המצטיין של הפועל כפר סבא העונה, רועי זיקרי, מבוקש לאחרונה על ידי מספר קבוצות בליגת העל. אחרי החלוץ שכבש עד כה 12 שערי ליגה ועוד ארבעה בגביע הטוטו, מחזרות בין היתר בני יהודה, מ.ס אשדוד והפועל חיפה.

החלוץ מסיים את חוזהו בסוף העונה ורשאי לנהל משא ומתן לקראת העונה הבאה כבר בחודש ינואר. הבעלים יצחק שום עוד לא החל במגעים להארכת חוזהו של השחקן ובסביבתו של הבעלים אמרו: "שום כרגע לא ממהר, אם תגיע הצעה טובה הוא לא יעצור את זיקרי מלהתקדם".

כפי שפרסמנו, במועדון מחפשים אחר מחליף לכריסטופר מנדיאנגו, שמאכזב עד כה. אחד המועמדים הוא פטריק איגווה, חלוץ ניגרי בן 20, ששיחק בשתי העונות האחרונות בפראיינס ואלקננסה מהליגה השלישית בפורטוגל. הוא רשם בשנתיים האחרונות 25 הופעות בהן כבש ארבעה שערים.

אתמול (שני) בערב, קיימה הפועל כפר סבא את ערב הדלקת הנר המסורתי. כחלק מהמטרה לחזק את הקשר בין הקבוצה הבוגרת למחלקת הנוער, השתתפו בטקס שחקני קבוצת הנוער. הבעלים, יצחק שום והמנכ"ל יובל קדוש בירכו את השחקנים. "כל אחד מכם הוא אור קטן, וכולנו יחד אור איתן", אמר קדוש לשחקנים.

במהלך הערב ישבו ושוחחו ביניהם ארוכות הבעלים יצחק שום ומאמן הקבוצה, מסאי דגו. בפגישה לובנו המחלוקות ביניהם ובסיומה אמר דגו: "אני שמח שפתרנו את התקשורת ביני לבין יצחק שום. הפועל כפר סבא הוא מועדון חם ומחבק ואשמח להמשיך ולאמן כאן. אני מעריך את יצחק כדמות מקצועית מהשורה הראשונה, אשמח וארצה ללמוד ולהקשיב. ולהוביל את הקבוצה קדימה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר