שלמה שרף. צילום: תומר אפלבאום
שלמה שרף. צילום: תומר אפלבאום

שלמה שרף: "אני לא חלק מהפועל כפר סבא, לא לרוחי מה שקורה שם"

חברו הטוב של יצחק שום לא הגיע לשני המשחקים האחרונים של הקבוצה, אך טוען כי היחסים בינו לבין הבעלים טובים. מיקי יאזו ותומר לוי צפויים לחזור להרכב מחר מול נצרת עילית

פורסם בתאריך: 21.12.17 14:53

בעוד בהפועל כפר סבא מנסים לייצר אווירה רגועה, אחרי השיחה בין הבעלים יצחק שום למאמן מסאי דגו, מי שהוריד הילוך בכל הנוגע לפעילות במועדון בתקופה האחרונה הוא שלמה שרף, חברו הטוב של שום. שרף לא נכח בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה. "בשבועות האחרונים אני לא חלק מהפועל כפר סבא", אמר שרף ל"ספורט צומת השרון". "לא לרוחי מה שקורה שם, מההתחלה לא רציתי את זה. אם הבן שלי רוצה להמשיך שם זה בסדר מבחינתי, אני לא ברוגז עם אף אחד ובקשר עם יצחק שום".

מחר (שישי, 15:00, לויטה) תנסה כפר סבא לשים מאחוריה את התקופה הרעה, כשתארח את הפועל נצרת עילית. רועי זיקרי, שנפצע במשחק האחרון, צפוי להיות כשיר, כאשר הבלם סהר בראון ימשיך להעדר. המגינים תומר לוי ומיקי יאזו חזרו ביום ראשון השבוע לאימונים מלאים וצפויים לפתוח בהרכב.

צפוי לחזור להרכב. מיקי יאזו. צילום: עזרא לוי

"עבדנו במהלך השבוע על הדברים הלא טובים מבחינה מקצועית וגם על הרבה דברים מנטליים", סיפר מסאי דגו. "אני מקווה שזה יעבוד ונרים את עצמנו לקראת נצרת עילית. כל משחק כאן הוא מלחמת עולם. בסיבוב השני הרבה קבוצות יאבדו נקודות, נצרת עילית משחקת עם שלושה בלמים והיא קבוצה פיזית וחזקה, שמתחילת העונה מקשה על היריבות שלה. אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל על עצמנו כי אנחנו משחקים לא טוב לאחרונה".

"קודם כל הכי חשוב לי זה עניין המחויבות", הוסיף המאמן. "לא היינו מחויבים בכלל מול רמת השרון. בתחילת העונה היינו הקבוצה האגרסיבית והלוחצת ביותר בליגה. רק מי שיהיה מחוייב ורעב יקבל את ההזדמנות. אם נחשוב שרק דרך כדורגל נחזור למסלול הניצחונות, זה לא יקרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר