עומר פדידה. צילום: עזרא לוי

היה שווה לחכות: 0:3 גדול להפועל כפר סבא על נצרת עילית

81 דקות מותחות עברו בלויטה עד שהירוקים התפוצצו בגדול על הקבוצה של ירון הוכנבוים. זיקרי, פדידה ודוד העלו את מסאי דגו ושחקניו למקום הראשון בטבלה, לפחות עד יום שני

פורסם בתאריך: 22.12.17 17:10

אוהדי הפועל כפר סבא קיבלו היום (שישי) ספתח נהדר לסוף השבוע, כשראו את הקבוצה שלהם מנצחת 0:3 את הפועל נצרת עילית, בזכות עשר דקות חלומיות שגרמו להמון לחץ להשתחרר בלויטה. אחרי שיחת הפיוס בין המאמן מסאי דגו לבעלים יצחק שום באמצע השבוע, החליט המאמן לפתוח שוב עם בן ויצמן בשער, וגם עם כריסטופר מנדיאנגו, במקומו של עידן דוד.

פתיחת המשחק הייתה שייכת דווקא לאורחים, כשגיא דיין מצא את המשקוף בדקה ה-17. בדקה ה-35 נפצע רז כהן ובמקומו נכנס בן כוואז. הירוקים עלו יותר נחושים למחצית השניה ושלטו יותר במגרש, עד שבדקה ה-81 רועי זיקרי ניצל ערבוביה בהגנת נצרת עילית כדי לכבוש את ה-13 שלו העונה. החלוץ רץ בטירוף לעבר מאמנו וחגג איתו את השער.

בדקה ה-91 עומר פדידה קיבל כדור נהדר מגיא חדידה וכבש את השני של כפר סבא והשישי שלו העונה. רגע לפני השריקה, עידן דוד, שעלה כמחליף, הוכיח שוב שמקומו על הדשא כשכבש את השלישי שלו העונה. בזכות הניצחון חזרה כפר סבא למקום הראשון בטבלה עם 31 נקודות, אחת יותר מהפועל תל אביב, שתשחק ביום שני מול הפועל פתח תקוה.

הרכב: בן ויצמן, תומר לוי, דן עזריה, דושאן מאטוביץ', מיקי יאזו, רז כהן (35, בן כוואז), עומר פדידה (81, גיא חדידה), כריסטופר מנדיאנגו (עידן דוד), יהב אפריאט, רועי זיקרי, פיטר נוורה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר