יצחק שום וסתיו שחם. צילומים: שרון בוקוב ועזרא לוי
יצחק שום וסתיו שחם. צילומים: שרון בוקוב ועזרא לוי

הפועל כפר סבא ושום תובעים את שחם בסכום של מעל למיליון שקלים

בעלי הפועל כפר סבא טוען כי הבעלים לשעבר הפר את ההסכם מולו. שחם בתגובה: "ניסיונותיו של יצחק שום להתחמק מתשלום על המועדון לא יצליחו"

פורסם בתאריך: 24.12.17 18:19

הפועל כפר סבא ויצחק שום הגישו היום (ראשון) לבית המשפט תביעה בגובה 1,195,000 שקלים כנגד סתיו שחם, בגין הפרת הסכם, לטענתם, מצידו. התביעה הוגשה באמצעות עורך הדין ארצי בן יעקב. "התביעה מבוססת על התחייבויות ברורות בהסכם", אמר בן יעקב. "כולל התחייבות של שחם לשלם חובות עבר לפי סעיף מפורש. שחם הפר את ההסכם ולא שילם. לא רק שהוא לא שילם, הוא עשה לטעמנו קנוניה יחד עם עורך הדין שלו בכך שגבה את הצ'ק שהיה בנאמנות".

עוד הוסיף בן יעקב: "עצרנו את התשלום לשחם כי הוא הפר את ההסכם. מיד אחרי העברת הבעלות החלו להגיע תביעות הזויות בגובה מאות אלפי שקלים, בנוסף לצ'קים, ספקים ופנסיות שלא שולמו על ידי שחם. סתיו טוען ששום בדק את הקבוצה וראה שהכל בסדר, אבל בחוזה ביניהם יש סעיף לפיו שחם אחראי על חובות העבר ויש אפילו צ'ק שלו לכיסוי חובות עבר".

"יצחק שום מנסה להתחמק בכל דרך, ובעזות מצח, מתשלום על המועדון כפי שהתחייב בהסכם. זאת חוצפה שאין כדוגמתה", הגיב סתיו שחם לדברים. "יצחק שום קיבל לידיו מועדון ללא חובות ועם עודף כסף גדול מאד בקופה. יצחק שום הגיש תביעה שקרית ומטעה לבית המשפט בה הוא מציג כחובות הוצאות שכבר שולמו על ידי, מציג הוצאות שוטפות של המועדון כאילו הן חובות עבר, ושיא החוצפה – הוא אינו מציג את ההכנסות הרבות שהשארתי לו בגין תקופתי. הכנסות אשר עולות במאות אלפי ש"ח על ההוצאות שהוא התחייב לשלם בהסכם, בחתימתו".

עוד הוסיף הבעלים לשעבר: "ניסיונותיו של יצחק שום להתחמק מתשלום על המועדון לא יצליחו – ואנחנו ניפגש בבית המשפט שם תוצג התמונה האמיתית, ולא תהיה ליצחק שום הברירה – אלא לשלם את הסכום של 250,000 השקלים אותם התחייב לשלם תמורת המועדון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר