רז כהן. צילום: עזרא לוי

עדיין בפסגה: 0:0 להפועל כפר סבא מול רמת גן

החבורה של מסאי דגו נותרה ראשונה, אך פספסה הזדמנות לפתוח פער של 4 נקודות מהפועל תל אביב.  פדידה כמעט כבש, ויצמן גילה יכולת טובה בשער

פורסם בתאריך: 1.1.18 21:00

הפועל כפר סבא פספסה הערב (שני) הזדמנות לברוח לכדי מרחק של ארבע נקודות מהפועל תל אביב בפסגת הליגה הלאומית, כשסיימה בתיקו ללא שערים את משחקה הביתי מול הפועל רמת גן. עם זאת, נותרה הקבוצה במקום הראשון עם 32 נקודות לעומת 30 של האדומים, כאשר הפער מאחי נצרת השלישית עומד על ארבע נקודות.

עומר פדידה היה הכי קרוב לכבוש עבור הירוקים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשסובב נהדר לחיבורים כדור חופשי מ-25 מ' אלכסונית, אבל השוער טל בומשטיין הציל שער בטוח. רמת גן הייתה יכולה לעקוץ במחצית השנייה מראשיהם של דולב חזיזה ושרון זיסו, אבל בשני המקרים בן ויצמן היה ערני, הדף את הסכנה ושמר על שער נקי עד הסיום.

"הייתי מאוד עצבני, משחק לא טוב שלנו", אמר מסאי דגו בסיום. "לא היינו קיימים בעיקר מבחינה התקפית. ניקח את הנקודה הזאת, נתקן את מה שצריך ואני מקווה שנשתפר בהמשך. אני מקווה שכבר במשחק הבא נחזור לעצמנו. יש לנו סגל מאוד קצר ושחקנים פצועים ואני מאוד מקווה שבינואר נצרף 2-3 שחקנים שיעזרו לנו להרים את הקצב".

ביום שישי (14:00, המושבה) תתארח כפר סבא בסיבוב ח' של גביע המדינה אצל מכבי פתח תקוה ומאמנה לשעבר שרון מימר. ביום רביעי תפגוש כבר סבא את הפתח-תקואית השנייה, הפועל, במסגרת הליגה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר