מסאי דגו. צילום: עזרא לוי
מסאי דגו. צילום: עזרא לוי

מסאי דגו: "משחק ההתקפה שלנו נתקע וזה עצבן אותי"

בהפועל כפר סבא כבר חושבים לקראת חלון ההעברות, והמאמן מעוניין לצרף שחקנים לחלק הקדמי. חייקין סובל משפעת, פריג' סובב את הקרסול

פורסם בתאריך: 2.1.18 12:39

הפועל כפר סבא אמנם נותרה במקום הראשון בליגה הלאומית, אך בעקבות התיקו המאופס מול הפועל רמת גן פספסה הזדמנות לברוח למרחק של ארבע נקודות מהפועל תל אביב.

הסגל הקצר ממילא של המאמן מסאי דגו היה חסר עוד יותר במשחק אמש (שני). השוער ניקיטה חייקין נעדר מאימונים בשבוע האחרון עקב שפעת ואילו הבלם חליל פריג' סובב את הקרסול ובמועדון מקווים שפציעתו לא חמורה. בהיעדר בלם לצד דושאן מטוביץ', הוסב לתפקיד הקשר דן עזריה, שעמד היטב במשימה. מהחלק הקדמי, לעומת זאת, בכפר סבא היו מרוצים הרבה פחות.

"משחק ההתקפה שלנו נתקע וזה עצבן אותי", אמר דגו. "ידענו שזו קבוצה ששינתה פאזה מתחילת העונה וכבר לא חושבת על עליה. ידענו שהם ישחקו נמוך, ראינו אותם בווידאו ותרגלנו אימונים טקטיים כדי למצוא פתרונות לצפיפות. הייתי מת שיובקע שער רק כדי שהמשחק ייפתח אבל זה לא קרה. מצד שני, גם תיקו בליגה הזו הוא טוב".

לקראת פתיחת חלון ההעברות מקווה דגו לחזק את הקבוצה ב-2-3 שחקנים שישדרגו משמעותית את רמת הקבוצה. הכיוון הראשי הוא חיזוק החלק הקדמי, אך כאמור בשל מצוקת הבלמים ייתכן שיהיה צורך להתחזק גם בשחקן הגנה. במועדון הודו שהחלוצים רועי זיקרי ופיטר נוורה סובלים מעייפות, ולמרות שהשניים בהחלט מספקים את הסחורה הם יזדקקו למנוחה וגיבוי לקראת השלבים המכריעים של העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר