יצחק שום, סתיו שחם. צילומים: עזרא לוי
יצחק שום, סתיו שחם. צילומים: עזרא לוי

שום: "מוכן ללכת מיידית לבורר מוסכם", שחם: "נעיף את התביעה בהינף יד"

המאבק המשפטי בין הבעלים הקודם לנוכחי רק מחריף. שום הציע הליך מהיר, שחם סירב: "לא הולך להיות משעמם"

פורסם בתאריך: 4.1.18 12:24

בזמן שהפועל כפר סבא שומרת על פסגת הטבלה ומתכוננת למשחק הגביע מחר (שישי, 14:00, המושבה) מול מכבי פתח תקוה בסיבוב ח', החזית החמה ממשיכה להיות המאבק המשפטי בין יצחק שום לסתיו שחם. כזכור, הבעלים הנוכחי הגיש תביעה נגד הבעלים לשעבר על סך של 1,195,000 מיליון שקלים בטענה לחובות עבר אותם הסתיר ממנו שחם, שמנגד טוען כי הקבוצה נקייה מחובות ועל שום לשלם את הצ’ק על סך 250 אלף שקלים, שבוטל זה מכבר.

"הנושא עבר לבית המשפט ושם הכל יתברר, גם אם זה ייקח זמן", אמר שום. "האבסורד הגדול הוא ששחם מספר שאנחנו רוצים למשוך את העניין ולדחות אותו, אבל אני מוכן ללכת לבורר מוסכם מיידית, כדי שתוך שבועיים עד חודש כבר יהיה לנו פסק דין. מעניין למה הוא לא מוכן ללכת לבוררות? אם בן אדם יודע שיש לו מה להרוויח הוא לא היה חותר לסיים את ההליך במהירות האפשרית? הבעיה שלשחם יש הרבה מה להפסיד והוא גם יודע שהוא יפסיד, אז מה אכפת לו ללכת לבית משפט ולמשוך את זה כמה שנים?".

“לא צריך כאן שום בורר. למועדון אין שום חובות והתביעה ששום הגיש פשוט הזויה", אמר מנגד שחם. "מרביתה כוללת סכומים שכבר שילמתי והיתרה מבוססת על הערכות שלו ללא כל אסמכתאות. נעיף את התביעה הזו בהינף יד ובמקביל אנחנו מכינים שתי תביעות נגדיות נגד יצחק שום על הרבה מאוד כסף. הוא צריך לשלם 250 אלף שקל, אבל ביטל את הצ’ק. זה עבר להוצאה לפועל שתובעת אותו ודיון בנושא צפוי בקרוב, כך שלא הולך להיות משעמם".

הבעלים לשעבר הוסיף: "במקום לגמור את העניין כמו שצריך, לשלם ולומר תודה רבה ושלום, הוא עושה הכל כדי להתחמק ואנחנו נוכיח בבית המשפט שהוא פשוט לא רוצה לשלם. עם התביעות הנוספות זה כבר יעלה לו הרבה יותר במסגרת ההסכם שלא עמד בו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר