הפועל כפר סבא מול מכבי פתח תקוה

ביג בן: כפר סבא בשמינית הגמר אחרי ניצחון בפנדלים על מכבי פ"ת

שתי הצלות של בן ויצמן סידרו לירוקים כרטיס ל-16 האחרונות בגביע. יהב אפריאט כבש את הפנדל המכריע וקבע 2:4 אחרי 0:0 בתום 120 דקות. רועי זיקרי לא היה בסגל

פורסם בתאריך: 5.1.18 17:02

הפועל כפר סבא המשיכה את העונה החלומית שלה כשהעפילה היום (שישי) לשמינית גמר הגביע לאחר שגברה 2:4 על מכבי פתח תקוה בתום דו קרב פנדלים. גיבור הדו קרב היה השוער בן ויצמן, שעצר ברגליו את הבעיטה הראשונה של רומאריו פירס ובהמשך הדף את הבעיטה השלישית של לירוי צעירי. יהב אפריאט כבש את הפנדל המכריע ושלח את מסאי דגו ויצחק שום לחגוג העפלה לשלב הבא.

ההישג של כפר סבא גדול אף יותר כשהצליחה להתגבר על שתי סערות: זו שסיפקו ארובות השמיים וכמובן זו של רועי זיקרי, שחתם בהפועל תל אביב לעונה הבאה, הושעה עד להודעה חדשה וספג קללות מעשרות אוהדי כפר סבא שהגיעו למשחק.
120 הדקות הסתיימו ללא שערים. אפריאט יכול היה בדיעבד למנוע את ההארכה שתי דקות לסיום הזמן החוקי, אבל גלש ופספס במעט כדור רוחב מצוין שהעמיד אותו לבד מול השער. המחליף עידן דוד יכול היה לכבוש בהארכה, אבל יוסי גינזבורג עצר את הנגיחה שלו.
בין לבין לידור כהן מפתח תקוה חייב היה לכבוש בדקה ה-99 אחרי כדור עומק נפלא של אורי מגבו, אבל בן ויצמן הדף ממטר ומאוחר יותר הוכיח שזו ממש לא הייתה העצירה האחרונה שלו.

ביום רביעי (19:00) יגיעו הירוקים שוב לאיצטדיון המושבה כשיתארחו אצל הפועל פתח תקוה במסגרת המחזור ה-17 בליגה הלאומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר