רועי זיקרי. צילום: עזרא לוי

זיקרי לא צפוי להיות בסגל גם ברביעי. שום: "שיודיע שלא ישחק בהפועל ת"א"

סוגיית החלוץ ממשיכה להעסיק את מוליכת הלאומית, למרות טענות כי טרם התבצעה חתימה רשמית. במועדון יקבלו החלטה סופית בנושא בימים הקרובים. זיקרי: "המצב כרגע רגיש אבל יהיה בסדר"

פורסם בתאריך: 8.1.18 11:34

לצד חגיגות העלייה לשמינית הגמר והדרבי ההיסטורי-פיקנטי מול בית"ר, בהפועל כפר סבא עדיין לא ממש יודעים איך לאכול את פרשת רועי זיקרי, שחתם, או שלא, בהפועל תל אביב. מלך שערי הלאומית, שספג קללות חריפות מ-30 אוהדי כפר סבא שנרטבו בגשם במשך 120 דקות פלוס פנדלים, לא נכלל בסגל מול מכבי פתח תקוה ולא צפוי היה להתלבש גם ברביעי בליגה מול פתח תקוואית נוספת, הפועל.

על הבעיות וכאב הראש שהעניין מייצר עבור המאמן מסאי דגו, שגם כך סובל מסגל קצר, כמעט מיותר להרחיב. גורמים בכפר סבא טענו השבוע כי למרות הסיכום של זיקרי ביריבה הישירה על כרטיס העלייה, חתימה רשמית על חוזה טרם התבצעה. "אם זיקרי היה חותם בהפועל תל אביב, הוא בכלל לא היה עולה לאימון אצלנו", הבהירו במועדון. במקביל, למי ששכח, זיקרי עדיין נמצא תחת חוזה בכפר סבא ואתמול (ראשון) ערך אימון כרגיל ומצפה להחלטה של ראשי הקבוצה בעניינו. "קשה לשפוט את זיקרי", הודה בכיר בכפר סבא. "שחקן כדורגל יודע שמחר הוא יכול להיפצע או לא להיות טוב וכנראה שרצה להכות בברזל בעודו חם עם הצעה מפתה. יכול להיות שהפועל תל אביב הציעה לו את חוזה חייו".

"זה בא לי בהפתעה וממש לא ציפיתי לזה", הודה המאמן מסאי דגו. "כרגע יש בעיקר חוסר ודאות וברור שמדובר בשחקן סופר חשוב ומלך השערים, אבל אין מה להיכנס לזה יותר מדי ומה שיחליטו במועדון יהיה מקובל עלי". בניגוד להערכות המוקדמות כי החלוץ יושעה מידית עד תום העונה, בכפר סבא הבהירו כי השעייתו הייתה נקודתית למשחק הגביע. בצוות המקצועי מתכוונים להמתין מספר ימים עד להחלטה סופית בעניינו ששל זיקרי, החלטה שמן הסתם תשפיע מאוד על סוגית החיזוק בחלון ההעברות, שכן במידה והחלוץ לא ילבש ירוק העונה, עיקר העומס צפוי ליפול על פיטר נוורה, כששאר חבריו בחלק הקדמי בקושי צברו עד כה דקות משחק.

מי שהבהיר היטב את עמדתו בנוגע לזיקרי הוא הבעלים יצחק שום. "בניגוד לכל מיני שקרים לפיהם אני שלחתי את זיקרי לסתיו שחם כדי שינהל איתו מו"מ, רועי קיבל מאיתנו הצעה כבר מזמן", אמר. "אני לא משעה אף אחד, אבל גם לא הבטחתי לאף אחד מקום בהרכב. זיקרי בחר בדרך הזו למרות שהיינו אמורים לשבת איתו במהלך ינואר. אם הפועל תל אביב מודיעה לנו שהיא מתחילה לנהל איתו מו"מ, זה לא משהו שנסגר בשעה. החוזה שלו כביכול מותנה בכך שהפועל תל אביב תעלה ליגה וזו כעת הדאגה שלו, כך שאני לא צריך לתת לו שום הסברים. כרגע הוא בניגוד אינטרסים ואין לי מה לשבת איתו אלא אם הוא יודיע שלא ישחק בהפועל תל אביב בכל מקרה. אין לי שום בעיה שיילך לשחק בכל קבוצה בארץ, חוץ מהפועל תל אביב שמתמודדת איתנו ישירות על העלייה. הפועל תל אביב השיגה בכל מקרה את מה שרצתה – ששחקן שלי לא ישחק. בזה זה נגמר".

"הפועל תל אביב השיגה את מה שרצתה". יצחק שום. צילום: ניר קידר

גורם המקורב למועדון היה חריף אף יותר וסיפר כי יעץ לראשי הקבוצה לנסות להשאיל את השחקן ובכך להיפטר ממנו בטרם יעבור ללבוש אדום בעונה הבאה. "תקנונית הכל בסדר, אבל אתית לא עושים דבר כזה", אמר. "לא שמים לאף אחד אקדח לרקה והפועל תל אביב לא נתנה צ'אנס לכפר סבא לנהל מו"מ הוגן עם רועי זיקרי. בסופו של דבר כפר סבא לא יכולה לעבור על דבר כזה לסדר היום. יצחק שום חייב לסמן כאן טריטוריה ברורה ולשחרר אותו לאלתר מהקבוצה".

זיקרי עצמו, שוודאי לא תכנן לעמוד בעין הסערה עם פתיחת חלון ההעברות בעונה חלומית מבחינתו, הסתפק בתגובה לקונית כשאמר: "המצב כרגע רגיש אבל יהיה בסדר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר