עומר פדידה. צילום ניר קידר
עומר פדידה. צילום ניר קידר

חשש לקרע בשריר הירך לעומר פדידה, רז כהן גמר את העונה

במועדון סובלים ממכת פציעות לא פשוטה, כאשר מיקי יאזו ייעדר למשך שבועיים וחזרתו של הקפטן סהר בראון מתעכבת. נס זמיר ועוז פרץ על הכוונת של הירוקים

פורסם בתאריך: 17.1.18 17:55

בהפועל כפר סבא ממשיכים ללקק את הפצעים, או יותר נכון את הפציעות, אחרי ההפסד לכתומים והירידה למקום השני. תמונת המצב העדכנית עגומה למדי: הפציעה של עומר פדידה קיצרה עוד יותר את הסגל הקצר ממילא של מסאי דגו. פדידה, שנפגע בשריר הירך האחורי, יעבור ביום ראשון בדיקה, כאשר אם הוא סובל מקרע הוא צפוי להיעדר כחודש וחצי-חודשיים. מיקי יאזו, שנפגע בברכו בניצחון על הפועל פתח תקוה, מושבת לשבועיים נוספים.

סהר בראון אמנם החל להתאמן עם הקבוצה לאחר פציעה לא פשוטה בכף הרגל, אבל גם כאן ההערכה הפסימית היא שעלול לעבור למעלה מחודש עד שישוב לכשירות מלאה. רז כהן, שפרק את הכתף בפעם השלישית בקריירה, צפוי לעבור ניתוח וגמר את העונה.

עם זאת, בכפר סבא יודעים היטב שעליהם למלא את השורות ולעבות את הסגל הדליל עד תום מועד ההעברות בסוף החודש, ובמועדון ציינו כי צפויות החתמות נוספות בהמשך. מי שמועמדים להגיע לקבוצה הם נס זמיר מהפועל פתח תקוה ועוז פרץ מהפועל רמת גן.

“כנראה שהיינו באופוריה אחרי שני הניצחונות בשניות האחרונות”, אמרו במועדון. “יש עומס משחקים מטורף שהשחקנים לא רגילים אליו ואנחנו חייבים להתחזק לקראת המשך העונה”.

עוד לפני הדרבי בגביע ביום שלישי, תצא ביום שישי כפר סבא למשחק חוץ לא פשוט מול בני לוד (שישי, 15:00) שמצדה זקוקה לכל נקודה על מנת להימלט מאימת התחתית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר