עידן דוד. צילום: ניר קידר

2:2 דרמטי להפועל כפר סבא מול בני לוד, הפער מהפועל ת"א: 3 נקודות

הקבוצה של מסאי דגו רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, אחרי שספגה שער שיוויון בדקה ה-90. עוד קודם, צמד של עידן דוד הפך יתרון מוקדם של המקומיים

פורסם בתאריך: 19.1.18 17:41

לאחר לא מעט משחקים אותם הכריע לטובתה בצורה דרמטית בדקות האחרונות, לומדת הפועל כפר סבא על בשרה בשבועות האחרונים שבאותן דקות ניתן גם לאבד נקודות יקרות. הקבוצה של מסאי דגו כבר ראתה היום (שישי) את שלוש הנקודות בחוץ מול בני לוד, אבל ספגה שער דרמטי בתוספת הזמן בדרך לתיקו 2:2 מאכזב.

המארחת כבשה ראשונה בדקה ה-24, כשאנס דאבור הניף את רגל שמאל ומ-18 מ' שלח כדור אלכסוני אדיר אל בין החיבורים של בן ויצמן, 0:1 ללוד בהפסקה.

רגעי הקסם הירוקים הגיעו מכיוונו של עידן דוד, שממשיך לפרוע שטרות שכבר היה בדרך החוצה מהקבוצה בתחילת העונה. בדקה ה-59 ניצל הקשר ערבוביה ברחבה כדי לדחוק מקרוב את השוויון ושבע דקות לאחר מכן סיים מהלך קבוצתי נהדר שהחל ברז כהן והמשיך ברוחב קטלני של יוחאי קריב, 1:2 כפר סבא.

כשנראה היה שכפר סבא תחזור למסלול הניצחונות, הגיע הדקה ה-91. חן ראובן ניצל תנומה בהגנה הירוקה ונגח נהדר בקשת כדור קרן היישר לפינה הרחוקה של ויצמן, שנותר חסר אונים, 2:2. דאבור יכול היה להפוך את הדרמה לגדולה עוד יותר בשניות הסיום, אבל הכדור שבעט שרק ליד הקורה. בעקבות הניצחון של הפועל תל אביב 0:1 על הרצליה, פתחו האדומים פער של שלוש נקודות מכפר סבא, שנותרה במקום השני. הרכש החדש דרווידס שרנס ערך הופעת בכורה כשעלה כמחליף.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר