מסאי דגו דקות לפני הודעת הפיטורים. צילום: ניר קידר

בסיום הניצחון בדרבי: מסאי דגו פוטר מהפועל כפר סבא

יצחק שום החליט לסיים את דרכו של המאמן אחרי הניצחון 1:3 בגביע על בית"ר כפר סבא. בסביבת דגו טוענים: הרקע - ההחלטה לספסל את נכדו של הבעלים. המנכ"ל קדוש הכחיש: "חילוקי דעות מקצועיים". ז'וטאוטאס מועמד

פורסם בתאריך: 23.1.18 21:31

זעזוע בהפועל כפר סבא, דקות אחרי שהקבוצה השיגה את הכרטיס לרבע גמר הגביע אחרי הניצחון 1:3 בדרבי על בית"ר. הבעלים יצחק שום הודיע בסיום המשחק למאמן מסאי דגו על פיטוריו, כשהרקע, כך לפחות לפי סביבתו של המאמן, הוא החלטתו של המאמן שלא לפתוח בהרכב עם נכדו של הבעלים, טום שלח, שעלה הערב כמחליף. מי שמועמד להחליף את דגו הוא שחקן העבר ריימונדס ז'וטאוטאס, שעשוי להתמנות לתפקיד כבר בימים הקרובים.

הבעלים יצחק שום הערב. צילום: ניר קידר

בסביבתו של דגו טוענים כי הבעלים ביקש אתמול מהמאמן לפתוח עם שלח בהרכב, בעוד שהמאמן סרב. עוד טענו בסביבתו של המאמן מפוטר, כי הבעלים אמר לדגו כי ההחלטה תעלה לו במשרה. בסופו של דבר, כאמור, שלח לא פתח בהרכב ודגו סיים את תפקידו. במועדון הכחישו את הטענות והמנכ"ל יובל קדוש טען כי "מדובר בחילוקי דעות מקצועיים". מהמועדון נמסר: "הניסיון להעמיד שחקן צעיר ומוכשר כסלע מחלוקת מרכזי הנו שגוי ומוטעה מצד מי שמנסה לעשות כך. המחלוקת מורכבת יותר מכך".

על המגרש, כאמור, חגיגת הכדורגל הכפר סבאית שסידרה הגרלת שמינית גמר גביע המדינה הסתיימה עם כרטיס של הפועל כפר סבא אל שמונה האחרונות של המפעל. 2,000 צופים הגיעו הערב (שלישי) לאצטדיון לויטה כדי לצפות במפגש הרשמי הראשון אי פעם בין הפועל ובית"ר כפר סבא, שהסתיים בניצחון 1:3 של הירוקים.

אווירה חגיגית. צילום: ניר קידר

 

דן עזריה מנסה לעצור את עידן סרור. צילום: ניר קידר

אוהדי הפועל כפר סבא. צילום: ניר קידר

עידן דוד חוגג. צילום: ניר קידר

הצהובים הצליחו למתוח את הקבוצה מהלאומית אבל בסופו של דבר נותרו רק עם המחמאות. כוכב המשחק, מעבר לאוהדים שסיפקו אווירה ססגונית, היה עידן דוד המצוין עם צמד ובישול. בדקה השביעית הקשר ניצל יציאה מאוחרת של השוער טמיר ללו וגלגל את הראשון.

 דוד שני כבש שער מפתיע בכדור מדויק לפינה, פחות מדקה בתוך המחצית השנייה ופתאום ריח של סנסציה צהובה ריחף באוויר. אלא שלדוד היו תכניות אחרות. בדקה ה-72 הוא בישל נהדר לפיטר נוורה, שממטר החזיר להפועל את היתרון. דקה אחר כך הורחק שני מבית"ר בצהוב שני ותשע דקות לסיום סגר דוד עניין עם כדור אלכסוני וחד מתוך הרחבה. בתוספת הזמן יכול היה דוד להשלים שלושער, אבל ללו מנע תבוסה והדף מצוין.


אוהדי בית"ר כפר סבא. צילום: ניר קידר

נוורה חוגג. צילום: ניר קידר

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר