גיא בלום. צילום: עזרא לוי

גיא בלום ועמית בן אריה תובעים מאות אלפי שקלים מהפועל כפר סבא

הסמנכ"ל לשעבר דורש 319 אלף שקלים, בעוד שמנהל הקבוצה הקודם תובע 150 אלף שקלים. שום בתגובה: "בלום מתחזה לאוהד אבל המטרה שלו היא להרוס את הפועל כפר סבא. נתמודד עם זה"

פורסם בתאריך: 25.1.18 12:13

סמנכ"ל הפועל כפר סבא לשעבר, גיא בלום, הגיש תביעה נגד המועדון על סך 319 אלף שקלים. המנהל לשעבר עמית בן אריה, מצידו, תובע מכפר סבא 150 אלף שקלים. "לא קרה לי בחיים שאנשים שלא עבדו אצלי יום אחד הגישו תביעה נגדי", הגיב שום. "סתיו שחם התחייב לקחת על עצמו את חובות העבר, ובכלל זה כל מה שנוגע לגיא בלום. הוא מתחזה לאוהד אבל המטרה שלו היא להרוס את הפועל כפר סבא. לגבי עמית בן אריה, האיש אמר שבמשך שנתיים עבד בהתנדבות, אז איך פתאום מגיע לו כסף? ידענו שנעמוד בפני תביעות ונתמודד עם זה".

גיא בלום מסר בתגובה: "אמירות מסוג זה מצד יצחק שום גרמו לי בסופו של דבר להגיש את התביעה. ארבעה חודשים התעלמו מהפניות שלי ואני לא דורש דבר מעבר למה שמגיע לי. יצחק שום חושב שהוא מעל החוק ויכול לא לשלם לעובדים? אם יש לו סיכום עם שחם, שישלם לי את המגיע לי ויתבע את שחם לאחר מכן. אני לא קשור לסיכום ביניהם".

עמית בן אריה הגיב: "לצערי, שום פעל בניגוד לחוק ולחוזה ההעסקה שלי עם מועדון הכדורגל הפועל כפר סבא. במשך כשנתיים עבדתי במועדון הכדורגל הפועל כפר סבא, בתחילה בעזרה במהלך משחקים ולאחר מכן כמנהל קבוצה, וזאת בהתנדבות מלאה, בדיוק כמו בשנים בראשונות של קודמי בתפקיד, ומנהל הקבוצה שהחליף אותי. בחודש יולי התחלתי לעבוד באופן רשמי במועדון וחתמתי על חוזה ההעסקה מול הפועל כפר סבא. עד לחלפת הבעלות והגעתו של מר שום, הכל התנהל כשורה. לאחר חודש העסקה, ובזמן קבלת המשכורת הראשונה ממר שום, נוכחתי לגלות כי קיבלתי כמחצית מהשכר ולא קיבלתי כלל את החזר ההוצאות. כל הבקשות להבהרת הנושא, לא נענו, ולהפתעתי, לאחר כשבועיים אף זומנתי לשימוע לפני פיטורין שלאחריו פוטרתי לאלתר. וזאת מבלי לשלם לי את המשכורות האחרונות במלואן, את הפיצויים והזכויות המגיעות לי כחוק, ואלפי שקלים של החזרי תשלומים אשר הוצאתי מכיסי הפרטי לצורך תפעול המועדון. חשוב לי לציין, כי התביעה נעשית בצער רב ובלב כבד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר