ריימונדאס ז'וטאוטאס ויצחק שום. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

ז'וטאוטאס יעמוד על הקווים במשחק הגביע מול בית"ר ירושלים

הליטאי עבר בבקרה התקציבית וידריך הערב (19:00, לויטה) את הירוקים. עלות האבטחה תעמוד על 130 אלף שקלים. שרנאס ופדידה יעדרו

פורסם בתאריך: 6.2.18 10:29

לא בכל יום מגיעה בית"ר ירושלים לאצטדיון לויטה, והערב (שלישי, 19:00) יהיה זה טיימינג מצוין עבור הפועל כפר סבא להופעת הבכורה על הקווים של ריימונדאס ז'וטאוטאס במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע. תעודת המאמן התקפה של הליטאי התקבלה בשעה טובה בהתאחדות לכדורגל ולאחר שעבר בבקרה התקציבית יחל להדריך רשמית את הקבוצה. אגב, ז'וטאוטאס עקב אחרי יריבתו הערב במשחק בשבת האחרונה בטדי בו גברה 1:3 על מכבי חיפה.

לצד ההתרגשות ממעמד רבע הגמר, בקבוצה לא ממש שמחים על כך שהמשטרה המקומית נערכת להתמודדות כאל "מלחמה" לדברי ראשי המועדון. הנהלת הקבוצה תידרש הערב לסדר גודל של 80 שוטרים, בכלל זה פרשים וכלבנים, ובנוסף ל- 75 מאבטחים. עלות ההוצאות מוערכת ב-130 אלף שקלים, כאשר מחירי הכרטיסים יעמדו על 50 שקלים ונראה כי ההזדמנות הכמעט יחידה העונה לעשות "קופה" תסתיים בהפסד כספי.

זאת ועוד, כמות האוהדים הצהובה הוגבלה ל-1,700 בלבד שיישבו בשער 4, בעוד כמות האוהדים הירוקים לא צפויה לעלות על אלף איש. בקבוצה ציינו כי חרף העובדה שכל השערים יפתחו, דרישת המשטרה מחייבת בידוק קפדני ועל כן צפויים תורים ארוכים בכניסות.

עכשיו אפשר לדבר קצת על כדורגל. כפר סבא תחסר הערב את דרווידאס שרנאס, ששב מטיפול רפואי במולדתו. החלוץ סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי ובקבוצה מקווים שתוך שבועיים-שלושה יוכל לשוב לפעילות. גם עומר פדידה עדיין פצוע ויהב אפריאט, שמתאושש מפציעה, בספק להתמודדות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר