יצחק שום. צילום: עזרא לוי
יצחק שום. צילום: עזרא לוי

שום: "הקבוצה לא מתפקדת במשך שלושה חודשים, אך אני אופטימי"

אחרי עוד משחק ללא ניצחון בליגה והפסד 2:0 לבית”ר ירושלים במשחק הראשון ברבע גמר הגביע, הבעלים מבין שכדי לעלות ליגה ריימונדאס ז’וטאוטאס חייב להביא את השינוי בהפועל כפר סבא

פורסם בתאריך: 8.2.18 10:16

עונה סוערת כל כך לא זוכרים בהפועל כפר סבא כבר הרבה שנים. חילופי בעלים, פתיחת עונה חלומית, מלך שערים שעוזב, מאמן שמתחלף, בעלים שיורד לקווים ומהפכה בסגל בינואר. למרות רצף האירועים, שיכול היה לספק מספיק חומר לשנתיים-שלוש במועדונים אחרים, הירוקים נמצאים במקום השני בטבלה וברבע גמר גביע המדינה, ויכולים לסיים את העונה הזו עם כרטיס לליגת העל.

"אני לא בוחן שום שחקן אחרי משחק אחד", הבהיר הבעלים יצחק שום. "ז’וטא בא הנה כדי לעבוד. לא היה פשוט עבורי להביא אותו, הוא אישיות גדולה מאוד בכדורגל ואני מקווה שיהיה איתנו כמה שיותר. בכל המקומות שהיינו יחד הייתה לנו הצלחה. בסך הכל ניהלתי שני משחקים בארבעה ימים עד שהוא יסיים את העניינים שלו. לגבי הגביע, בית"ר ירושלים לא הייתה עדיפה עלינו בשום דבר במשחק וגם החזקנו את הכדור יותר. הם פשוט עשו שתי שגיאות פחות".

בינתיים, הפועל תל אביב כבר הספיקה לברוח ליתרון של חמש נקודות בפסגה, אבל מה שאמור להטריד יותר את הירוקים הוא שלא פחות מחמש קבוצות נושפות בעורפם בקרב על המקום השני. אחת מהן היא הפועל עפולה, שנמצאת בכושר מצוין וטיפסה עד המקום הרביעי. בשני (19:00) היא תגיע ללויטה כשבמאזנה רק שלוש נקודות פחות מהצמד שום את ז’וטאוטאס. כפר סבא תחסר את רז כהן ומיקי יאזו המוצהבים, כמו גם את הפצועים דרווידאס שרנאס (קרע חלקי בשריר הירך האחורי) ועומר פדידה, ששב לאימוני ריצה אך עדיין לא כשיר במאת האחוזים. יהב אפריאט, שמתאושש מפציעה ולא נכלל בסגל במשחק הגביע, עדיין בספק.

ייעדר בשני. רז כהן. צילום: עזרא לוי

"מהשני לנובמבר – יום המשחק שלנו מול הפועל תל אביב, הקבוצה לא מתפקדת במשך שלושה חודשים", הוסיף בעל הבית. "מה ציפו, שאשב על הגדר? הכנסתי את היד לכיס והבאתי שבעה שחקנים. ברגע שהם יתחברו ניראה אחרת לגמרי. יש תהפוכות וכמו שאנחנו הובלנו בחמש נקודות עכשיו הפועל תל אביב ביתרון חמש. אני מקווה שכל הפצועים והמורחקים יחזרו כמה שיותר מהר ויש לנו עוד הרבה עבודה עד סוף העונה. בסופו של דבר עשיתי כל מה שחשבתי שיכול לעזור לקבוצה ואני מאוד אופטימי".

כאמור, ראשי כפר סבא מפתחים ציפיות גבוהות במיוחד באשר למבול שחקני הרכש שהצטרפו סמוך לסיום ההעברות בדמותם של ניסן דנון, עוז פרץ, רן יצחק וצמד היובלים – טיטלמן את יוסיפוביץ’. המנכ”ל יובל קדוש משדר אופטימיות ונשמע בטוח מאוד לקראת המשך הדרך. "אמרנו את דברנו ועשינו חיזוק מדהים שמלמד על הכוונות הבלתי מתפשרות שלנו לעלות ליגה", אמר ולא שכח לפרגן לבעל הבית. "אני מסיר את הכובע בפני יצחק שום שעשה כל דבר אפשרי כדי שנחגוג בסיום העונה. רק לשחק כדורגל הוא כבר לא יכול. נכון שלא ניצחנו בשני המחזורים בהם אימן, אבל זה חלק מהמשחק. הטבלה צפופה, אבל חשוב להזכיר שהדברים עדיין תלויים בנו ואני מקווה מאוד שלא נפספס את המטרה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר