עידן סרור. צילום: ניר קידר

הראש עדיין בדרבי: שתי תוצאות תיקו רצופות לבית"ר כפר סבא

הקבוצה של נועם שוהם השיגה שתי תוצאות תיקו בשני המשחקים האחרונים והצהובים חושבים כעת רק על הכרטיס לפלייאוף

פורסם בתאריך: 8.2.18 10:32

לא ברור אם התכונה סביב הדרבי ההיסטורי בגביע המדינה בלמה מעט את התנופה של בית"ר כפר סבא, אבל מאז הקבוצה של נועם שוהם נוצחה 3:1 וטרם שבה לנצח בליגה א’ דרום. מצד שני, בית”ר גם לא הפסידה ומאזנה לאחר הדרבי עומד על שתי תוצאות תיקו – 1:1 מול דימונה מהתחתית ובשישי שעבר 2:2 מול השנייה בטבלה, מכבי יבנה. עבדאללה עזאם איזן פעמיים עם שער בכל מחצית, לאחר שקבוצתו פיגרה פעמיים מצמד של ליאור ברטקובסקי. סולי צמח מבית”ר הורחק.

"מי שצופה במשחקים שלנו רואה שיש כאן קבוצה חזקה ואם עשינו תיקו מול יבנה כשמהדקה ה-60 היינו בעשרה שחקנים זה אומר הכל”, אמר הקשר עידן סרור. “הליגה צפופה ודברים יכולים להיות מוכרעים במשחק לכאן או לכאן, אבל אני בטוח שלקראת הסוף כל אחד ייקח את עצמו בידיים ונשיג את הנקודות שאנחנו צריכים".

בתום 18 מחזורים הצהובים שחורים עדיין ממוקמים במקום החמישי המוביל לפלייאוף העליון, רק נקודה מהרביעית קביליו יפו ושתיים מהשלישית ירמיהו חולון, אבל מנגד הליגה צפופה מאוד השנה ובעורפה של כפר סבא נושפות בקעת הירדן וכפר שלם, להן שתי נקודות פחות. יש לציין כי הקבוצה נחלשה מעט במהלך חלון ההעברות כששניים משחקניה – המגן ניב שראל והקשר יוני שגיב עלו ליגה ועברו לליגה הלאומית – בית"ר תל אביב/רמלה ועירוני נשר בהתאמה.

"בסופו של דבר את המוליכה נס ציונה כבר אי אפשר להשיג. המטרה שלנו היא להיות בפלייאוף ואני לא רואה שום סיבה שלא נהיה שם", סיכם סרור. "אנחנו מאמינים בעצמנו, מכבדים כל יריבה ולמרות השחקנים שעזבו יש כאן סגל טוב ושחקנים מנוסים שייתנו את המקסימום כדי שנחזור לנצח". מחר (שישי) תנסה בית"ר כפר סבא לשוב למסלול הניצחונות כשתפגוש בחוץ את מ.ס כפר קאסם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר