הוד בן הרצל. צילום: שרון בוקוב
הוד בן הרצל. צילום: שרון בוקוב

הריצה של הפועל כפ"ס נמשכת: "עדיין מסתכלים למטה, אבל מקווים להגיע לפלייאוף"

הפועל כפר סבא רשמה ניצחון שישי בשמונת המשחקים האחרונים בליגה הלאומית בכדורסל ופוזלת למעלה. “אנחנו דוחפים את השחקנים לנצח בכל משחק”, אמר המאמן הוד בן הרצל

פורסם בתאריך: 15.2.18 10:36

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא הביסה 75:95 את מכבי הוד השרון והמשיכה במגמת השיפור מאז החליף המאמן הוד בן הרצל את יוסי בונן, עם ניצחון שישי בשמונה מחזורים. דאליס ג’וינר היה הבולט בשורות המנצחת עם 23 נקודות ו-14 ריבאונדים. עוד בלטו ביירן ווסלי עם 21 נק’ ו-12 ריב’, די ג’יי שארפ שקלע 14 נק’ וטמיר אריאלי עם שורה סטטיסטית של 13 נק’, 4 ריב’ ושני אס’.

"כשקיבלתי את הקבוצה המטרה שלה הייתה לשרוד ואנחנו עדיין מסתכלים למטה", אמר בן הרצל. "יחד עם זאת, אנחנו מאוד תחרותיים, דוחפים את השחקנים לנצח בכל משחק ובכל מגרש ומקווים להיכנס לפלייאוף". כאמור, תחת בן הרצל טשטשה כפר סבא פתיחת עונה לא מוצלחת כשגברה בין השאר בחוץ על המוליכה מכבי רחובות, גליל עליון והפועל חיפה.

חשוב לציין כי במועדון החלו בעונה שעברה בתכנית רחבת היקף לפיתוח שחקנים צעירים. במסגרת זו עובד המאמן בן הרצל פעמיים בשבוע עם שמונה שחקנים שנבחרו בקפידה מהמחלקה בכתות ט'-י"ב על שיפור יכולות אישיות, קבלת החלטות וטכניקה. מאמן הכושר יורם מנחם מוסיף שני אימונים אישיים משלו המתמקדים ביכולת אתלטית ואילו מאמן הפועל חולון, דן שמיר, מעביר השתלמות חודשית לכלל מחלקת הנוער. האחראי על התכנית, כמו גם על איתור שחקנים פוטנציאליים בשכבות הצעירות  הוא המנהל המקצועי ברק דמיציאן יחד עם תומר ניסן, מנהל בית הספר לכדורסל באגודה המונה כ-2,000 ילדים.

בתום המחזור ה-18 מדורגת כפר סבא במקום ה-10 עם 26 נקודות, שמונה ניצחונות לעומת 10 הפסדים – מאזן זהה לזה של השמינית אליצור יבנה, הנמצאת במקום המוליך לפלייאוף בתום העונה הסדירה. בשבוע הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ לא פשוט מול מגדל העמק מהתחתית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר