נועם שוהם. צילום: ניר קידר

נועם שוהם עזב במפתיע את בית"ר כפר סבא: "לא ממש שידרנו על אותו גל"

המאמן שהוביל את הצהובים עבר לדימונה מהתחתית, במועדון טוענים כי מדובר בשיקול כלכלי. שוקי סדיס יחליפו בתפקיד: "נעשה את הכל כדי להגיע לפלייאוף"

פורסם בתאריך: 19.2.18 16:42

 

דווקא בעיצומה של עונה מוצלחת, הודיע מאמן בית"ר כפר סבא נועם שוהם כי הוא עוזב את הקבוצה לטובת מ.ס דימונה. מי שיחליף אותו בתפקיד הוא שוקי סדיס, שפתח את העונה כמאמן כפר שלם ואתמול (ראשון) כבר העביר אימון בכורה בקבוצתו החדשה. תחת שוהם העפילה בית"ר לשמינית גמר גביע המדינה, שם נוצחה 3:1 בדרבי ההיסטורי מול הפועל. בליגה א' דרום נמצאת הקבוצה בעמדת זינוק מצוינת לקראת משחקי הפלייאוף על העלייה לליגה הלאומית, כשהיא מדורגת במקום הרביעי עם 31 נקודות ומקדימה בהפרש שערים את מכבי קביליו יפו. לעומת זאת, דימונה שקועה עמוק בתחתית במקום ה-15 והלפני אחרון עם 17 נקודות, ארבע פחות מהפועל מחנה יהודה שמעל הקו האדום.

"לקחתי על עצמי אתגר שאני מאמין שיחשל אותי אישית כמאמן ויתרום לי גם בהמשך הקריירה", אמר שוהם על ההחלטה התמוהה משהו בעיתוי הנוכחי. "המטרות של בית"ר כפר סבא לא ממש היו להגיע לפלייאוף ואם הן כן היו, בינואר אולי היו מביאים עוד שחקנים. אני מאמין שגם במצב הזה יכולתי להגיע עם הקבוצה לפלייאוף, אבל בתקופה האחרונה לא ממש שידרנו על אותו גל, למרות שדאגנו לסביבת עבודה נוחה וטובה".

חרף הביקורת, הגיע שוהם להבנות עם היו"ר מקסים סוסן ולפני האימון ביום שני הגיע כדי להיפרד מהשחקנים. "נהניתי מאוד בבית"ר כפר סבא ואני מעריך את הצוות והשחקנים. הם עזרו לי מאוד ויש להם חלק גדול בהצלחה שלי ובהצלחה של הקבוצה", סיכם המאמן. "בכל מקרה קיבלתי את ההחלטה מסיבות אישיות ולאחר התייעצות עם אנשים שמעורים בכדורגל. אני מחזיק לבית"ר כפר סבא אצבעות ומאחל לקבוצה להגיע לפלייאוף".

 

 

בניגוד לדבריו של שוהם, שיערוך בשישי בכורה עם קבוצתו החדשה במשחק תחתית חשוב בבית מול מחנה יהודה, גורמים בבית"ר ידעו לספר שהסיבה היחידה ששוהם עזב חרף ההצלחה המקצועית היא הפן הכלכלי. על פי הערכות, שוהם קיבל בקבוצה הדרומית הצעה מפתה שכוללת שכר חודשי בגובה 16 אלף שקלים נטו, בתוספת למענק הישארות שמן בסך 40 אלף שקלים. "דימונה פיתו אותו בהרבה מאוד כסף", אמרו בבית"ר. "נועם אדם קשה שבדרך כלל לא מתחבר לאנשים, אבל כאן הוא הרגיש מצוין ומאוד רצה להישאר. הוא תמיד אמר שאת מה שהמועדון הזה נתן לו, לא קיבל בשום מקום אחר בעבר".

"הפלייאוף העליון על הפרק כמו עוד 3-4 קבוצות ונעשה כל מה שאפשר כדי לעמוד ביעד הזה", אמר סדיס, שהתייחס גם לקודמו בתפקיד. "נועם שוהם מספיק חכם ובוגר כדי לקבל את ההחלטות שלו. אני מאחל לו הצלחה ובטוח שגם הוא מאחל לי. אני מאוד מקווה שנעמוד כל אחד במטרות שלו – הוא ישאיר את דימונה בליגה ואני אגיע עם בית"ר כפר סבא לפלייאוף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר