רז כהן. צילום: עזרא לוי

החלום מתרחק: הפועל כפר סבא במקום הרביעי אחרי 0:0 מול אחי נצרת

לראשונה העונה איבדו הירוקים את אחד משני המקומות הראשונים, אחרי עוד משחק חלש בעילוט. הקבוצה של יצחק שום עם שישה משחקים רצופים ללא ניצחון

פורסם בתאריך: 19.2.18 21:05

הפועל כפר סבא ממשיכה להיראות רע מאז פוטר מסאי דגו והערב (שני) איבדה לראשונה העונה את המקום המוביל לליגת העל לאחר תיקו ללא שערים בחוץ מול אחי נצרת. בעקבות הניצחונות של ראשל"צ (בשישי על הפועל פ"ת) ושל בית"ר תל אביב רמלה במשחק המקביל מול נצרת עילית, צנחה כפר סבא למקום הרביעי עם 38 נקודות, כשהיא מקדימה את החמישית הפועל עפולה רק בזכות הפרש שערים. חמור יותר – הפער מהפלייאוף התחתון עומד על 6 נקודות בלבד.

משום מה, נראה היה שכפר סבא לא ממש ששה לתקוף במשחק, והמאמן ריימונדאס ז'וטאוטאס אף הצהיר לפני המשחק כי חשוב יותר לקבוצתו קודם כל לא לספוג. רן יצחק וניסן דנון ניסו מדי פעם מרחוק, אבל לא היו מדויקים. הכי קרוב לשער היה בלם אחי יא יא פטי, שנגח מ-5 מ' אבל החטיא את המסגרת בסנטימטרים. טום שלח הפצוע לא נכלל בסגל, מנגד עומר פדידה שב לאחר פציעה ושולב כמחליף בדקה ה-65. עידן דוד, החלוץ החם בשורות כפר סבא לאחר שחרורו של רועי זיקרי, שולב מאוחר מדי ולא הצליח לבוא לידי ביטוי.

"זה היה מאבק טוב מאוד, היו לנו ולהם הזדמנויות להבקיע", אמר ז'וטאוטאס, שעדיין לא השיג ניצחון כמאמן כפר סבא. "זאת לא תוצאה רעה. יש לנו המון שחקנים פצועים ואני מקווה שהם יחזרו כמה שיותר מהר, אנחנו נצטרך לקחת את הנקודות מול נשר. שחקנים שהגיעו בינואר לא היו מוכנים ל-90 דקות וזה לוקח זמן. אני מקווה שתוך כמה שבועות נראה טוב יותר ונשיג נקודות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר