יצחק שום. צילום: ניר קידר
יצחק שום. צילום: ניר קידר

שום: "הקבוצה לא למכירה, הכי גרוע יהיה אם נישאר בלאומית"

למרות השמועות על כך שהוא לא מעוניין שהפועל כפר סבא תעפיל לליגת העל, הבעלים מבהיר: "כבר סימנתי שחקנים בעלות של 100 אלף יורו". שחקנים טוענים: "נראה שעושים הכל כדי לפגוע בקבוצה"

פורסם בתאריך: 20.2.18 18:50

בעוד שמצבה המקצועי של הפועל כפר סבא הולך ומחמיר, הולכים וגוברים הקולות במועדון על כך שהבעלים יצחק שום פשוט לא רוצה לעלות ליגה, בשל העלויות הגבוהות הכרוכות בתפעול קבוצה בליגה הבכירה. מנגד, הבעלים טוען כי העפלה לליגת העל היא המטרה העיקרית של הקבוצה העונה.

"פשוט אין כסף", אמר גורם בסביבת המועדון. "ריימונדאס ז'וטאוטאס ודרווידאס שראנאס הגיעו בקול תרועה מליטא, אבל בסך הכל שניהם בבחינת חתול בשק כרגע. יש לא מעט בעיות ואם היה מגיע רוכש שום ייתן עכשיו את הקבוצה".

שחקנים בקבוצה העידו כי לאחרונה הבעלים לא מגיע לאימונים ולא משוחח איתם כלל על המצב. כשכבר מגיע, כך טוענים, הוא מסתגר בחדרו וממעט לצאת. "מה יש להגיד? נראה כאילו עושים הכל כדי לפגוע בקבוצה בכוונה, כאילו אנחנו אשמים", כעסו שחקנים השבוע. "זיקרי, החלוץ הכי טוב בליגה – העיפו אותו. אלקסלסי הקשר הכי טוב, תומר לוי המגן הכי טוב ודגו המאמן הכי טוב – את כולם שחררו. אף אחד לא מבין מה קורה פה".

פיטר נוורה ועומר פדידה. צילום: ניר קידר

מנגד, גורם בכיר במועדון ביקש להבהיר: "קשה מאוד לתקן את מה שנהרס פה. כל מה ששום הזהיר ממנו כבר באוקטובר אכן קרה. לא פלא שכולם פצועים, אף אחד כאן לא מסוגל להשלים אימון אחד נורמלי וז'וטאוטאס לא יכול לתקן הכל בזמן הקצר שהוא כאן".

"במועדון ממשיכים לספר שהם רוצים לעלות אבל כולם מרגישים בדיוק את ההפך", הוסיפו בכפר סבא. "רק ביום האחרון של ההעברות התחילו להחתים שחקנים ולפני כן אמרו שאין כסף להביא גם אותם. אנשים שמעו את שום אומר שהוא בכלל לא רוצה לעלות ליגה. גם הוא מבין שבליגת העל הוא יצטרך לפתוח את הכיס ולכן התחילו להעביר מסרים סותרים. בשורה התחתונה, מסאי דגו בנה כאן קבוצה מצוינת ומגובשת בתחילת העונה. כשרואים שהכל מסתדר והולך טוב ואנשים אפילו התחילו לדבר על כך שנעלה כביכול בהליכה, לא באים פתאום והורסים הכל בלי סיבה נראית לעין".

"אין אימון אחד שלא הייתי בו בחודשיים האחרונים ואני מדבר עם השחקנים הרבה יותר ממה שדיברתי בעבר", אמר יצחק שום. "חוץ מזה לא משנה אם אני נמצא או איננו – יש מאמן וצוות אימון. בכל מקרה, הקבוצה לא למכירה. אם נעלה ליגה יש לי תכנית כלכלית פנטסטית וכבר סימנתי שחקנים – כל אחד מהם שווה מעל 100 אלף יורו, אבל צריך  קודם לעלות. הכי גרוע יהיה אם נישאר בלאומית. אין לי חשש לא מהעונה הזו ולא מהעונה הבאה ואני עובד קשה כדי שבעשירי לחודש כולם יקבלו משכורות. גם ראשון לציון הפסידו 5:0 לא מזמן ולא חשבו על עלייה. אנחנו במומנטום שלילי ונקווה שבמשחק הבא נהפוך אותו לחיובי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר