עוז פרץ. צילום: ירדי עואמי

פרץ: "לא צריך לדבר על הרצון לעלות. כשיגיע הזמן נדע לעשות גם את זה"

החלוץ משתדל להישאר עם רגליים על הקרקע אחרי הניצחון על נשר. שלח לא יהיה כשיר לגומלין מול בית"ר

פורסם בתאריך: 26.2.18 10:13

מה שניצחון אחד יכול לעשות. זו אמנם עירוני נשר שכבר נמצאת עם רגל וחצי בליגה א' וגם שחקנים בקבוצה הודו בפה מלא ש"אף אחד לא ציפה שנפסיד מולה או אפילו נעשה תיקו", אבל ה-0:3 החלק של הפועל כפר סבא אפשר לה לשוב למקום השני (לפחות באופן זמני), במציאות הלאומית המשוגעת בה זהות הזוכה בכרטיס השני לליגת העל מתחלפת מדי מחזור. וכשמנצחים, כידוע, אפשר לאפסן את הליקויים עמוק בבוידעם – לפחות זמנית. נקודות האור הבולטות נכתבו בליטאית – ניצחון בכורה של ריימונדאס ז'וטאוטאס כמאמן בישראל לצד שער בכורה של הרכש שהגיע בחסותו, דרווידאס שרנאס. עומר פדידה ששב מפציעה ארוכה כבש את השמיני שלו העונה מהנקודה הלבנה ועוד שחקן שכבר שכח מה זה לחגוג אחרי כיבוש שער הוא פיטר נוורה, שחזר להבקיע עם מספר 6 העונה עבור הירוקים.

בצד של החדשות הפחות טובות, בטח עבור הבעלים שום יצחק, המגן טום שלח עלה לשחק כשאינו כשיר במאת האחוזים ובדקה ה-25 מתח את שריר הירך האחורי ונאלץ לנטוש לטובת סתיו נסיקובסקי, שהציג יכולת טובה על אף שאינו מגן ימני טבעי. שלח צפוי לקבל מנוחה בגומלין רבע גמר הגביע בחוץ מול בית"ר ירושלים ברביעי, אליו הגיעה כפר סבא בלי יותר מדי ציפיות לאחר הפסד 2:0 ביתי במשחק הראשון.

בקבוצה ינסו להכשיר את שלח למשחק החשוב באמת בשבוע הבא – עוד סוג של "משחק עונה" בחוץ מול המוליכה הפועל תל אביב (שני, 19:00, המושבה). גם במידה וייעדר, שני המגנים שנעדרו מול נשר צפויים לשוב ולעמוד לרשותו של ז'וטאוטאס – יובל יוסיפוביץ' שהחלים מפציעה ובן כוואז שחוזר אחרי צהובים. בנוסף, מי ששב לאימונים הוא הרכש הצעיר מהפועל רעננה, יובל טיטלמן, שסבל מפציעה בשריר הארבע ראשי מאז הצטרף בחלון ההעברות.

 

"לא צריך להתבלבל. ניצחנו קבוצה שכנראה תרד ליגה, אבל גם משחקים מהסוג הזה צריך לדעת לנצח", אמר הקשר עוז פרץ, שמפגין יכולת מצוינת מאז הגיע מהפועל רמת גן ותפס מקום של קבע בהרכב. "צריך להילחם ולהתקדם ממשחק למשחק ולא לדבר בכל שבוע על הרצון לעלות. כשיגיע הזמן המתאים נדע לעשות גם את זה".

פרץ שמר על אופטימיות לקראת המשחק מול מוליכת הטבלה: "אין הבדלי רמות כאלה גדולים בליגה הזו ואני לא חושב שאנחנו נופלים מהפועל תל אביב", אמר. "אנחנו קבוצה טובה מאוד עם שחקנים מוכשרים ואם נהיה אגרסיביים ונדע לנצל את ההזדמנויות שניצור, נוכל לנצח ולצבור שלוש נקודות חשובות. מה שבטוח, משעמם לא יהיה במשחק הזה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר