הוד בן הרצל. צילום: שרון בוקוב
הוד בן הרצל. צילום: שרון בוקוב

הריצה של הפועל כפר סבא בכדורסל נמשכת: "אפשר לנצח כל קבוצה בלאומית"

הריצה של הירוקים תחת הוד בן הרצל נמשכה עם ניצחון גדול על המוליכה מקריית אתא, שסידר לה את המקום השביעי. “אנחנו במגמת שיפור מטורפת”, אמר המאמן

פורסם בתאריך: 1.3.18 11:38

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא ממשיכה במגמת התאוששות מרשימה בליגה הלאומית מאז שב לקווים המאמן הוד בן הרצל. החבורה מהשרון קטעה רצף של שישה ניצחונות רצופים עבור המוליכה ערב המחזור ה-20, עירוני קריית אתא, ניצחה אותה 78:87 והדיחה אותה מהפסגה, כשאת מקומה תופסת מכבי רחובות. דאליס ג’וינר עם דאבל-דאבל מרשים של 21 נקודות ו-10 ריבאונים, לצד 4 אסיסטים, היה כרגיל האקס פקטור בשורות כפר סבא. לצדו בלטו טמיר אריאלי עם 15 נק’ ו-4 אס’ וביירון ווסלי עם שורה סטטיסטית של 12 נק’, 8 רב’ ו-5 אס’. די ג’יי שארפ ויאיר קרביץ הוסיפו 9 נק’ כ”א. היה זה ניצחונו השמיני של המאמן בן הרצל מתוך עשרה משחקים אותם ניהל העונה, ובמספרים – 80% הצלחה, נתון מרשים לכל הדעות.

“כשהגעתי לקבוצה היינו אחרונים בליגה בכל המדדים הקבוצתיים ואנחנו בהחלט מראים בשבועות האחרונים מגמת שיפור מטורפת”, אמר המאמן. “שיפרנו את אחוזי הקליעה ל-2 וגם מחוץ לקשת ובמשחקים האחרונים לא ירדנו מ-80 נקודות, יחס איבודים-אסיסטים השתפר והפכנו להיות קבוצת ההגנה השנייה בטיבה בליגה אחרי רחובות – הכל נמצא בגרף עלייה מרשים”.

בעקבות היכולת המרשימה, איש כבר לא זוכר את פתיחת העונה העגומה של הקבוצה, שהתבססה במקום השביעי עם 30 נק’ ויחס מאוזן של עשרה ניצחונות לצד כמות זהה של הפסדים. כזכור, שמונה הראשונות יתמודדו בתום העונה הסדירה בפלייאוף. “התחלנו כדי להבין מי אנחנו ומה אנחנו רוצים מעצמנו ויכולים לעשות”, מנתח המאמן. “עכשיו הגענו למקום טוב וסוף סוף אנחנו תלויים בעצמנו. כמובן שהמטרה הייתה ונותרה לסיים בין שמונה הראשונות”.

על הרוח החדשה הנושבת במועדון הוסיף המאמן: “יש כאן אווירה מעולה ותחושה חיובית של קבוצה מנצחת. מעבר לתוצאות, אמרתי גם לשחקנים שיש לנו מקבץ אנושי טוב מאוד – חבר’ה שבאמת אכפת להם ורוצים שהקבוצה הזו תצליח. בשורה התחתונה אנחנו לא רק מנצחים, אלא גם נהנים מהדרך”.

ביום שלישי תצא הפועל כפר סבא למשחק חוץ מול הפועל עפולה מהתחתית ותנסה להמשיך במומנטום החיובי כשלתום העונה הסדירה נותרו שישה מחזורים בלבד. “אין משחקים קלים בליגה הזאת”, שב והדגיש בן הרצל. “מצד שני, כבר הוכחנו שאנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה בלאומית”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר