הפועל כפר סבא מול מכבי חיפה בגמר הגביע בכדורעף צילום באדיבות איגוד הכדורעף

הפועל כפר סבא הפסידה בגמר גביע הכדורעף: "חבל, מתנצל בפני האוהדים שלנו"

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא סבא בכדורעף הפסידה בגמר הגביע למכבי חיפה, והמאמן חן הימלפרב נותר מתוסכל

פורסם בתאריך: 8.3.18 13:47

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף רשמה הישג מרשים עם הופעה בגמר גביע המדינה, אבל מי שזכתה בתואר הייתה מכבי חיפה, שניצחה 0:3 (12:25, 23:25, 16:25) ללא תנאי באולם הביתי ברוממה. יכולת טובה של לוגאן טום, כולל שני אייסים, הובילו את חיפה ליתרון 9:20 בדרך לניצחון במערכה הראשונה. המערכה השנייה הייתה הצמודה ביותר, אבל גם בה נכנעו הכפר סבאיות לאחר טעות מאוחרת. במערכה השלישית כפר סבא רצה 1:5 וקבעה שוויון 8:8, אבל שם זה נגמר וחיפה השלימה זכייה בגביע שלישי ברציפות. כוכבת כפר סבא, אניה ויליקי, שנעדרה משני המשחקים האחרונים עקב פציעה, הופיעה למשחק הגמר למרות שלא הייתה בכושר מלא וסיימה עם 3 נקודות בלבד. אנג'ליקה קוריאה תרמה 11 נקודות, מרינה גלפרין ואיומי נאקמורה יצרו 6 כ"א ונסטיה ורמשטיין 5.

"המשחק לא התפתח כמו שרצינו. חיפה פתחה כל מערכה ביתרון מסוים וקיבלה הרבה ביטחון", סיכם מאמן כפר סבא חן הימלפרב. "מצד שני, אצלנו היה חוסר ביטחון ודברים פשוטים שעבדו עד עכשיו לא הצליחו. בשבועות האחרונים הקבוצה לא נמצאת בקצב שלה בגלל הפציעה של אניה ויליקי ובנקודת הזמן הנוכחית של גמר הגביע לא היינו מספיק טובים וחבל. הדרך בה הפסדנו לא הייתה נעימה ואני מתנצל בפני האוהדים שלנו. חד משמעית, חיפה שיחקה טוב יותר בכל הפרמטרים והגיע לה לנצח ולזכות בגביע, נקודה".

כעת כפר סבא תתרכז במאבק שלה בליגה, כאשר שתי הקבוצות צמודות אחת לשנייה בטבלת הבית העליון. מכבי חיפה מדורגת ראשונה כרגע עם 41 נקודות, בעוד שהכפר סבאיות דולקות אחריהן עם 38 נקודות. מחר (שישי, 13:00, קיבוץ עין החורש) תתארח כפר סבא אצל מנשה/עמק חפר/חדרה הממוקמת במקום הרביעי בליגה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר