יובל קדוש. צילום: עזרא לוי

קדוש: "ז'וטאוטאס המאמן, אין שינוי בסטטוס שלו. הוא אשם שכולם פצועים?"

למרות הפנייה ליובל נעים והשמועות על מינוי עידן שום כמאמן הבוגרים, המנכ"ל נותן גיבוי, נכון לעכשיו, לליטאי. הקבוצה עדיין סובלת ממכת פציעות, 14 שחקנים בלבד כשירים למשחק מול הפועל חדרה מחר

פורסם בתאריך: 12.3.18 12:52

בהפועל כפר סבא נמצאים במצוקת שחקנים רצינית לקראת המשחק מחר (שלישי, 19:30, לויטה) מול הפועל חדרה. נכון לצהרי יום שני, יעמדו לרשות המאמן ריימונדאס ז'וטאוטאס 14 שחקנים בלבד. ברשימת הפצועים נמצאים טום שלח, מיקי יאזו, סהר בראון וחליל פריג'. דן עזריה יעבור מבחן כשירות לפני המשחק ובנוסף אלמוג אוחיון ויובל יוסיפוביץ' אינם כשירים במאת האחוזים ובספק להתמודדות. כל אלה צפויים להקשות מאוד על משימת ההתאוששות משמונה שערי חובה ושתי תבוסות בחמישה ימים, שהרחיקו את כפר סבא מחלומות העלייה לליגת העל.

בגזרת המאמן, למרות הפניה ליובל נעים שסירב להגיע והשמועות העיקשות בסביבת המועדון שעידן שום צפוי להתמנות למאמן הקבוצה הבוגרת, בכפר סבא מכחישים. "יש מאמן, קוראים לו ז'וטאוטאס ועד הודעה חדשה אין שינוי בסטטוס שלו", אמר המנכ"ל יובל קדוש. "הוא אשם שכולם פצועים? גם בגלל אמירה שלו שאף אחד לא הבין אי אפשר לקבור בן אדם. הוא צריך לעבוד. שחקנים פה עסוקים בלקחו לי, אכלו לי, שתו לי. שיהיו עסוקים בלהילחם ולתת גולים".

עוד הוסיף קדוש: "אני מבין שהאמירה שלו פגעה בהם וזה נשמע גרוע מאוד, אבל הוא ניסה להעביר מסר לשחקנים להתמקד באיך כן ולא באיך לא. הוא בא ממנטליות שונה וישראלים מבינים דברים אחרת. לא אגיד שזו אמירה גאונית, אבל מתמודדים וממשיכים הלאה. מה שהיה אתמול זו היסטוריה ואנחנו מסתכלים על העתיד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ר. זר

    מר קדוש, תגובתך מוכיחה שגם אתה לא העיפרון הכי חד בקלמר. יש לך בוס קשקשן ולא אינטליגנטי, שבגלל יכולותיו המוגבלות, עשה כל שגיאה אפשרית ומאמן חדש שזקנתו מביישת את בחרותו, שלא לדבר על זחיחותו ועל אמרי השפר שלו. יש לך חיילים גרועים? חפש את המפקד!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הוא היה שחקן טוב לא מאמן טוב .איפה בדיוק הוא הצליח

  3. מגלה עתידות

    יובל קדוש, סיפורך האמיתי יתגלה בקרוב. כמה זמן אתה חושב עוד תוכל לעבוד על כולם?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר