שחקני הפועל כפר סבא. צילום באדיבות איגוד הכדורעף

בקלילות: קבוצות הגברים והנשים בכדורעף עלו ל-0:1 ברבעי גמר הכדורעף

שתי הקבוצות השיגו 0:3 מול מקבילותיהן בבאר שבע. מאמן הגברים גל גלילי: "רוצים להתחיל להתכונן לחצי הגמר"

פורסם בתאריך: 19.3.18 18:26

סדרות רבע גמר הפלייאוף בכדורעף (הטוב מ-3 משחקים) נפתחו ביד ימין עבור קבוצות הגברים והנשים של הפועל כפר סבא. הגברים, שסיימו במקום השני בבית העליון עם 40 נקודות, עלו ללא קושי ליתרון 0:1 בסדרה לאחר שהביסו 0:3 (15:25, 14:25, 13:25) את העולה החדשה אס"א בן גוריון באר שבע, שסיימה במקום השביעי הכללי והשני בבית התחתון. לכפר סבא: סבה דבש 13, גיא בן גל 8, סלבה בצ'קלה 7, גומז ז'וארס 6, ג'יימס משאדו וניר שטלרמן 5 כ"א.

העליונות של כפר סבא לא הוטלה בספק לכל אורך ההתמודדות וניצחון נוסף ביום שישי במשחק מספר 2 ינעל את הסדרה וישלח את הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף – שם הסדרה היא הטוב מ-5 משחקים – מול המנצחת בסדרה המקבילה בין מכבי תל אביב למנשה/חדרה/עמק חפר. "אנחנו שמחים על הניצחון שעבר חלק אבל הפערים בהחלט גדולים בשלב הזה", אמר המאמן גל גלילי. "אנחנו רוצים לזכות בניצחון נוסף מבלי להסתבך כדי להתחיל ולהתכונן לחצי הגמר, כנראה מול מכבי תל אביב, שם תהיה מלחמת עולם וצפויה סדרה ארוכה וחזקה".

הפערים הגדולים בין כפר סבא לבאר שבע בכל הנוגע לגזרת הכדורעף ניכרו היטב גם במשחק מספר 1 בין קבוצות הנשים של המועדונים. כפר סבא, שהפסידה לאחרונה למכבי חיפה בגמר הגביע, לא התקשתה לעלות ליתרון 0:1 בסדרה עם ניצחון 0:3 (9:25, 10:25, 12:25) קליל על נציגת בירת הנגב. "פערי הרמות מאוד גדולים מדי וזה ניכר גם בהפרש", אמר מאמן הקבוצה חן הימלפרב. "עם כל הכבוד לבאר שבע, מבחינתנו המטרה היא רק לעבור את המשחקים, להימנע מפציעות מיותרות ולהתכונן כמו שצריך לקראת חצי הגמר".

חן הימלפרב. צילום באדיבות איגוד הכדורעף

ביום חמישי תדרים כפר סבא לאוניברסיטת בן גוריון למשחק השני בסדרה ובמידה ותנצח תבטיח את מקומה בחצי גמר הפלייאוף, שם תפגוש בסדרת הטוב מ-5 משחקים את המנצחת בסדרה המקבילה בין עירוני קריית אתא לק.ק תל אביב.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר