עידן סרור. צילום: ניר קידר

סוער בבית"ר כפר סבא: עידן סרור הושעה עד לסיום העונה

הקשר סיים ככל הנראה את דרכו במועדון, כאשר לטענת השחקנים היו"ר מקסים סוסן לא אהב את ההתנהלות שלו. "מוזר, אם זה לא להשקיע, כנראה שהמצב שלי טוב"

פורסם בתאריך: 26.3.18 18:17

קשר בית"ר כפר סבא, עידן סרור, הושעה עד לסיום העונה מפעילות. בסיום ההפסד 2:1 לכפר שלם לפני שבועיים הודיע היו"ר מקסים סוסן לקשר על ההחלטה, ואת התבוסה 5:0 לנס ציונה, מוליכת ליגה א' דרום, כבר ראה סרור מהיציע.

"מקסים לא אהב את ההתנהלות של עידן נגד כפר שלם", אמר אחד השחקנים. "כולנו נראינו על הפנים, אבל הוא הראה פחות אכפתיות. סרור הוא מסוג השחקנים שטוב עם הכדור ומה שיש לו ברגליים אין לאחרים, אבל כשהוא בלעדיו הוא לא עובד יותר מדי. כשנועם שוהם היה בקבוצה הוא היה דורש יותר ועידן נתן יותר, אחרת לא היה משחק. כשנועם הלך הוא קצת פחות עבד ושילם את המחיר. כשמפסידים לצערי החרא צף, אבל אני מקווה שיחזירו אותו כי ברור שיש לו מה לתרום לנו".

"בקבוצה חושבים שאני לא נראה טוב ולא משקיע בחודש האחרון", אמר סרור. "מוזר, אם זה לא להשקיע, כנראה שהמצב שלי טוב. מאוד נפגעתי מההתנהלות כלפיי ומבחינתי סיימתי את העונה. גם אם יתקשרו אלי אני לא חוזר. הקבוצה הצליחה הרבה בזכותי, כבשתי תשעה שערים והוספתי שישה בישולים ובנוסף הגענו לשמינית גמר הגביע וזכינו לסיקור נרחב בתקשורת. אם זה לא מספיק, אז לא. הכל טוב. אני עוזב בראש מורם ומרגיש טוב מאוד עם עצמי".

 

חלק משחקני הקבוצה פנו לסוסן על מנת שישנה את החלטתו, ולדבריהם לא קיבלו ממנו תשובה חד משמעית בנושא. "לא נראה לי שעידן יחזור לשחק השנה והסיבה נשארת לעת עתה במועדון", מסר סוסן בתגובה. "אף אחד לא דיבר איתי ולא ניסה לשכנע אותי להחזיר אותו".

בעקבות התבוסה לנס ציונה וכשלסיום העונה נותרו חמישה מחזורים, ירדה בית"ר כפר סבא למקום השישי (מקומות 2-5 ישחקו בפלייאוף) עם 36 נקודות, בשל הפרש שערים נחות מזה של בית"ר נורדיה. ברביעי תשחק הקבוצה בחוץ מול הפועל אזור.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר