השלטים שנתלו הלילה נגד יצחק שום
השלטים שנתלו הלילה נגד יצחק שום

לאוהדי הפועל כפר סבא נמאס: תלו שלטים בעיר נגד יצחק שום

האוהדים הירוקים החלו במחאה נגד הבעלים לאור ההתדרדרות בחודשים האחרונים. השלטים עם הכיתוב "לא רוצים את שום בכפר סבא" נתלו באזור האצטדיון וברחבי העיר

פורסם בתאריך: 9.4.18 01:20

ניצנים ראשונים למחאה נגד בעלי הפועל כפר סבא יצחק שום. מספר אוהדים של המועדון תלו הלילה (בין ראשון לשני) עשרות שלטים קטנים ברחבי העיר עם הכיתוב "לא רוצים את שום בכפר סבא". השלטים נתלו באזור אצטדיון לויטה והרחובות ויצמן ובן יהודה. מארגני המחאה ציינו כי זה רק צעד ראשון במסגרת מחאה שצפויה להמשך גם במשחקים הקרובים של הקבוצה.

"אחרי עזיבתו של סתיו שחם בקיץ והעברת הבעלות לידיו של יצחק שום, אנחנו האוהדים היינו בטוחים שהקבוצה סוף כל סוף עברה לידיים בטוחות ונאמנות", אמר אחד ממארגני המחאה בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "שום קיבל תמיכה מלאה מהיציע ובאדיבות בניית הסגל של ההנהלה הקודמת יחד עם מסאי דגו פתיחת העונה הייתה חלומית מבחינה מקצועית. הקבוצה הייתה הטובה בליגה והעלייה כבר נראתה בטוחה".

השלטים שנתלו הלילה נגד יצחק שום

השלטים שנתלו הלילה נגד יצחק שום

השלטים שנתלו הלילה ברחבי העיר

"בשלב הזה שום החל בסדרת טעויות בלתי נסלחת כגון סוגיית הנכד, סילוקם של מסאי דגו, רועי זיקרי ותומר לוי הנפלאים מהקבוצה, החתמת מאמנים לא מתאימים וביצוע רכש כושל בינואר", המשיך אחד המארגנים. "בכך הוא הפך אותנו לסמרטוטים של הליגה עם צניחה לפלייאוף התחתון וסכנת ירידה מוחשית. שום איבד את תמיכת רובו המוחלט של הקהל והוכיח שהוא אינו מתאים לתפקיד הבעלים של קבוצתנו האהובה. לא נשכח לשום את ימיו היפים כאן כמאמן וכשחקן אבל כבעלים הוא נכשל כישלון חרוץ והוא חייב לפנות את מקומו".

יצחק שום. צילום: עזרא לוי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר