דושאן מאטוביץ'. צילום: ניר קידר
דושאן מאטוביץ'. צילום: ניר קידר

מאטוביץ', פריג' ויאזו ייעדרו מהמשחק מול מכבי הרצליה

חוליית הגנה חסרה מאוד לחיים שאבו לקראת המשחק הראשון של הפועל כפר סבא בפלייאוף התחתון. "אין זמן להתאבל", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 11.4.18 13:06

ביום שישי (16:00, לויטה) תפתח הפועל כפר סבא את משחקי הפלייאוף התחתון במשחק ביתי מול מכבי הרצליה. התבוסה 3:0 שהנחילה נצרת עילית הייתה ההפסד השישי ברציפות של הירוקים, שכאמור צנחו למקום העשירי עם 41 נקודות ורחוקים כעת רק 6 נקודות מהפועל רמת גן במקום המוביל למבחנים.

“יש הרבה שחקנים שמשחקים בתפקידים מאולתרים שלא שלהם וזו בעיה רצינית. אנשים טועים לחשוב שיש כאן רק עניין מנטאלי, אבל הקרע הוא לא רק מנטאלי אלא גם מקצועי”, אמר בכיר במועדון.

המאמן חיים שאבו, שבצר לו התרגל למציאות עמוסת פציעות, ייחסר את מיקי יאזו וחליל פריג’, שככל הנראה לא ישובו לשחק העונה, כמו גם את דושאן מאטוביץ’ שטס בתחילת השבוע לסרביה לשהות לצד אמו החולה. יובל טיטלמן, שנפצע בחימום לקראת המשחק מול נצרת עילית, בספק.

“אין משחקים קלים ובטח ששום דבר לא מוכרע מראש”, אמר שאבו. “אין זמן להתאבל, צריך להרים את השחקנים ולחשוב איך אנחנו מנצחים את המשחק הזה. אני תמיד אופטימי, משתדל לחשוב רק חיובי ומקווה מאוד שיבוא כבר הניצחון הראשון שישחרר את כולם”.

בנושא אחר, מבדיקת “ספורט צומת השרון” עולה כי מאמן קבוצת הנוער ובנו של הבעלים, עידן שום, משמש כבעל זכות חתימה במחלקת הנוער המתחרה, הפועל עלייה כפר סבא. בירור מול ההתאחדות לכדורגל העלה שבשל העובדה שלעלייה אין קבוצת נוער, אין מניעה עבור שום למלא את שני התפקידים ולא מדובר בניגוד עניינים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר