הוד בן הרצל. צילום: שרון בוקוב
הוד בן הרצל. צילום: שרון בוקוב

הפועל כפר סבא מנמיכה ציפיות לקראת רבע הגמר: "קריית גת גדולה עלינו בכמה מידות"

הירוקים סיימו את העונה הסדירה במקום השמיני וייפגשו ברבע הגמר את המוליכה הדרומית. המאמן הוד בן הרצל ריאלי

פורסם בתאריך: 11.4.18 13:13

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא התגברה על פתיחת עונה מגומגמת בליגה הלאומית וסיימה את העונה הסדירה במקום השמיני שמבטיח לה את ההשתתפות בפלייאוף העליון. ברבע גמר הפלייאוף היא תפגוש את מכבי קריית גת שסיימה במקום הראשון ועל כן הקבוצה הדרומית תהנה מיתרון הביתיות בסדרה של הטוב מ-3 משחקים שתיפתח ביום ראשון הקרוב.

במחזור ה-26 והאחרון של העונה שנערך אתמול (שלישי) נוצחה כפר סבא בביתה 88:76 בידי אליצור יבנה. אחרי מחצית ראשונה צמודה אליה ירדה יבנה ביתרון מינימלי, 49:50, הגיעה מחצית שנייה חלשה מאוד מבחינה התקפית של השרונים, בה קלעו 27 נקודות בלבד שהובילו כאמור להפסד.

ביירון ווסלי היה כרגיל המצטיין בשורות כפר סבא עם 29 נקודות, 9 ריבאונדים ואסיסט אחד. דאליס ג’וינר ואיתן רוטנברג קלעו 11 נקודות כ”א, עידו דוידי הוסיף 10 למפסידה. ג’רמיין ג’ורדן (24) ודזי ג’וניור ברמור (19) הצטיינו באליצור יבנה. כפר סבא סיימה כאמור שמינית עם 37 נקודות, כשבמאזנה 11 ניצחונות ו-15 הפסדים. אגב, לתשיעית מכבי קריית מוצקין מאזן זהה, אך כפר סבא הקדימה אותה בשל היחס הפנימי ושני ניצחונות במפגשים הישירים ביניהן.

“אני מתוסכל מהדרך בה שיחקנו מול יבנה וקיווינו לסיים במקום השביעי כדי להתמודד מול קבוצה אחרת, אבל אני מסתכל על כל בתקופה ורואה את חצי הכוס המלאה”, סיכם מאמן כפר סבא הוד בן הרצל. “עשינו דרך יפה כשלקחנו קבוצה במשבר במקום אחרון עם שני ניצחונות בלבד והובלנו אותה לחוף מבטחים ולפלייאוף העליון. אני גאה על הדרך הזו, אבל מצד שני סיימנו עם הפסד ששלח אותנו להצלבה נגד קריית גת, שגדולה עלינו בכמה מידות. אני מאוד מקווה שאנשים ירימו את עצמם ונבוא לתת את הכי טוב שאנחנו יכולים, אבל אני גם מציאותי ויודע שצריך לקרות משהו יוצא דופן כדי שנצליח לעבור את הסדרה הזו”.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר