הוד בן הרצל. צילום: שרון בוקוב
הוד בן הרצל. צילום: שרון בוקוב

הפועל כפר סבא בפיגור 1:0: "היכולת של קריית גת עשתה את ההבדל"

הירוקים נתנו פייט מול מוליכת הטבלה אך נקלעו לפיגור 1:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. השחקנים של הוד בן הרצל ינסו לכפות בשישי (15:00,היובל) משחק שלישי ומכריע

פורסם בתאריך: 16.4.18 11:38

הפועל כפר סבא ידעה שמצפה לה משוכה כמעט בלתי אפשרית ברבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית. מכבי קריית גת שסיימה בפסגת הטבלה בעונה הסדירה שמרה על הביתיות עם ניצחון 85:96 ועלתה ליתרון 0:1 בסדרה.

למרות שיחסי הכוחות לא נטו לטובתם, שחקניו של הוד בן הרצל הציגו לחימה והקרבה, היו בתמונת המשחק וירדו להפסקה בפיגור 43:40. גם החצי השני המשיך להיות צמוד כשרק לקראת הסיום מבטיחה המארחת את הניצחון. ביירון ווסלי הצטיין בכפר סבא עם דאבל דאבל של 23 נק' ו-10 ריב'. די ג'יי שארפ ואיתן רוטנברג קלעו 15 נק' כ"א ויונתן רבינוביץ' הוסיף 12 נק'.

כפר סבא הציגה יכולת טובה במיוחד מחוץ לקשת וסיימה עם 11 שלשות מתוך 22 ניסיונות (50%). לעומת זאת אחוזי הקליעה מהשדה – 38% בלבד – היו מרשימים הרבה פחות עם 19 זריקות מוצלחות מתוך 50 ניסיונות. בקריית גת, שחסרה את אריק ווייז הפצוע, המוציאים העיקריים לפועל היו רוברט רוטברט (13 ריב') וקדריק מייז עם 19 נק' כ"א.

"היינו כל הזמן מהמשחק אבל סבלנו מאחוזים נמוכים בקליעות ל-2 ומקו העונשין", אמר מאמן כפר סבא הוד בן הרצל. "היה קשה מאוד, נלחמנו אבל בכל פעם היה חסר לנו הגרוש ללירה כדי לעשות כמה מהלכים טובים וכמה עצירות. בקריית גת יש המון שחקנים מנוסים ובסופו של דבר היכולת שלהם עשתה את ההבדל".

בשישי (15:00, אולם היובל) תארח כפר סבא את משחק מספר 2 ותעשה מאמץ שלא לסיים את העונה. "אני מקווה שהחבר'ה יגיעו עם אותו מטען אנרגטי כמו במשחק הראשון, אבל קצת יותר מדויקים בריבאונד ובקריאת מצבים הגנתיים", הוסיף בן הרצל. "אם נעשה זאת, נוכל לחזור לקריית גת למשחק שלישי ומכריע".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר