ניסן דנון. צילום: עזרא לוי
ניסן דנון. צילום: עזרא לוי

אולי זה יעזור? שחקני הפועל כפר סבא שוחחו עם יועץ מנטאלי

ההפסד השביעי ברציפות של הירוקים הוביל ללחץ גדול במועדון. ניסן דנון התנצל בפני האוהדים: "זו לא התנהגות של שחקן מקצוען"

פורסם בתאריך: 16.4.18 11:50

בכל שבוע נדמה כי לא יכול להיות יותר גרוע בהפועל כפר סבא, אבל הקבוצה עצמה מתעקשת להוכיח אחרת. הפסד 1:0 למכבי הרצליה, השביעי ברציפות והרביעי מאז הגיע המאמן חיים שאבו, מציב את הירוקים במקום ה-10 עם 41 נקודות, מרחק 4 בלבד מהפועל פתח תקוה במקום ה-14 המוביל למבחנים על הירידה לליגה א'.

ביוזמת המאמן חיים שאבו, התקיימה בראשון השבוע שיחה בין השחקנים ליועץ המנטאלי והאנליסט דן ולנסי, שעבד עם המאמן ברמת השרון כשזו שיחקה בליגת העל ובעבר עבד בין השאר גם עם מכבי חיפה וקבוצות הכדורסל של מכבי תל אביב. "הייתה שיחה טובה וחיובית במטרה לתת לשחקנים אנרגיות, לשים להם מראה מול הפנים ולשנות קצת אווירה", אמר שאבו.

מעבר ליכולת הנרפית על כר הדשא, אוהדי הקבוצה רתחו השבוע על שחקן הקבוצה ניסן דנון. במהלך המשחק איבד הקשר שהגיע מהפועל קטמון כדור, חטף אותו שוב תוך כדי עבירה וספג צהוב. יושבי היציע קיללו את דנון, שבתגובה סימן לעברם תנועה שנעה על התפר בין "תמשיכו לקלל" ל"פקה פקה". שלוש דקות בלבד אחרי אותה תקרית הוחלף דנון בעוז פרץ. "ניסן עשה טעות תוך כדי לחץ של משחק, הוא התנצל ובזה זה נגמר", אמרו במועדון. "הוא לא הוחלף בגלל הצהוב אלא כי איבד לגמרי את הכיוון והאיזון. קודם לכן הוא איבד שני כדורים לגול והיה חשש שיורחק. התבקש להחליף אותו". לגבי האוהדים הוסיף בכיר בכפר סבא: "אפשר להבין אותם. הם באים ותומכים אחרי שהתרגלו למשהו מסוים ופתאום חווים אכזבות כאלה. קשה מאוד לבוא אליהם בטענות".

"הקהל השתגע מהתנועה של ניסן, הוא לא היה צריך לעשות את זה", אמר אחד השחקנים. "להגיב לקהל זה הכי לא נכון, לא משנה מה הוא אומר". יום לאחר המשחק ניסה דנון להרגיע את הרוחות כשפרסם התנצלות בדף הפייסבוק הרשמי של המועדון. "אני מצטער על מה שקרה איתי במשחק ועל הצורה בה הגבתי. זה לא מתאים לי וזו בטח לא התנהגות של שחקן מקצוען. לא הייתי צריך להגיע למצב כזה", כתב בין השאר דנון והוסיף בנימה אישית: "יש לנו מטרה משותפת. בואו לא נהרוס לעצמנו, אנחנו בתור שחקנים ואתם בתור אוהדים, לא צריך להפוך הכל לאישי. אנחנו בני אדם ואף אחד לא עושה בכוונה. זה לא קונצרט ואני מבין את הקללות וההערות אבל כרגע זה לא מועיל לנו ביחד".

חלק מהאוהדים היו רחוקים מלהיות רגועים בעקבות העימות וניסו ליזום בתחילת השבוע שיחה גלוית לב עם השחקנים על מנת ללבן את העניינים ולצאת לדרך חדשה. "חוץ מהתנועה שעשה לנו, אחרי המשחק חיכו לניסן ליד האוטו והוא הגיב לא יפה כלפי האוהדים", אמר אחד מהם. "כרגע אנחנו מנסים לארגן שיחה ואני מקווה מאוד שזה יסתדר, כי בקצב הזה שום דבר כבר לא יעזור להם. יצחק שום הביא אותנו למצב הגרוע אי פעם שהפועל כפר סבא הייתה בו. לא היה דבר כזה בכדורגל הישראלי".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר