טום שלח. צילום: עזרא לוי

טום שלח צפוי לפתוח כמגן שמאלי מול לוד. שאבו: "צריכים להתעשת"

בהעדר מגן שמאלי טבעי בסגל צפוי נכדו של הבעלים יצחק שום להמשיך למלא את התפקיד. "גול אחד ייתן פה הרבה אמונה וביטחון וכולם יראו קבוצה אחרת", אמר המאמן

פורסם בתאריך: 17.4.18 12:21

ביום שישי (16:00, לוד) תעשה כפר סבא ניסיון נוסף לעצור את כדור השלג כשתתארח אצל בני לוד. דרווידאס שרנאס המורחק ייעדר, כאשר עדיין לא ברור אם דושאן מאטוביץ’ השוהה בסרביה לצד אמו החולה ישוב ארצה עד המשחק. חליל פריג’ החל באימוני ריצה קלים ובספק להתמודדות. בהיעדר מגן שמאלי טבעי, את התפקיד צפוי להמשיך למלא טום שלח.

"אני מקווה שנצא מהבור הזה, כי המצב לא עושה טוב לאף אחד", אמר אחד השחקנים. "אין הוקוס פוקוס, צריך לתת את החיים שלנו במשחק ולנצח. חיים שאבו אחלה מאמן והמצב כבר אמור היה להשתנות, אבל לצערנו זה עוד לא קרה. אנחנו רחוקים רק שני משחקים מהמבחנים וברור שיש חשש, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ונעשה הכל כדי לנצח ולקחת אוויר".

“גול אחד ייתן פה הרבה אמונה וביטחון וכולם יראו קבוצה אחרת, רק שייכנס כבר”, הוסיף שאבו. "החבר’ה עובדים ברצינות ומאוד רוצים, אבל זו תקופה שפשוט לא הולך. אסור להתייאש אף פעם, המשחק הבא הוא תמיד המשחק הכי חשוב ובזה צריך להתמקד. הרבה קבוצות מסובכות למטה, זה כולם נגד כולם אבל אנחנו צריכים להתעשת, להרים את עצמנו ולברוח מהאזור המסוכן כמה שיותר מהר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר