גל גלילי. באדיבות איגוד הכדורעף
גל גלילי. באדיבות איגוד הכדורעף

כפר סבא הודחה בחצי גמר הכדורעף: "לא קל להתאושש מזה, זאת אכזבה עצומה עבורנו"

קבוצת הכדורעף של הפועל כפר סבא הודחה בחצי גמר הפלייאוף בתום סדרה דרמטית מול מכבי תל אביב. המאמן עדיין כואב את ההפסד וכבר חושב קדימה: "כדי להתמודד מול מטה אשר ומכבי תל אביב נצטרך לשדרג את המערכת"

פורסם בתאריך: 26.4.18 11:13

אחת הסדרות המותחות ביותר שידע הכדורעף הישראלי בשנים האחרונות הגיע ביום שישי שעבר לסיומה, כשהפועל כפר סבא הודחה לאחר הפסד 3:2 (25:19, 21:25, 25:17, 24:26, 16:14) דרמטי במשחק החמישי והמכריע מול מכבי תל אביב בסדרת חצי גמר הפלייאוף. אולם בר לב היה מלא לחלוטין וסיפק תפאורה ראויה לסדרה נהדרת.

"היה מאוד אמוציונלי, לא קל להתאושש מזה”, מסכם מאמן כפר סבא גל גלילי. “כל הסדרה הייתה רכבת הרים כאשר פרט למשחק הרביעי כל המשחקים היו צמודים. זאת אכזבה עצומה אבל מהצד השני יש נחמה כשאני יודע שהשחקנים השקיעו אבל לצערי זה פשוט לא הספיק. במשחק החמישי לא שיחקנו מספיק טוב".

גלילי מרוצה מאוד מכך שקבוצתו הצליחה לחזור מפיגור 2:0 ל-2:2 בסדרה: "עשינו קאמבק יוצא דופן וגרמנו לאולם ביתי מפוצץ במשחק המכריע. אני פה ארבע שנים ועדיין לא ראיתי את האולם מפוצץ ככה. זה ממש הזכיר לי את הימים של לפני 10-15 שנים. אני חושב שזאת הקבוצה הכי טובה שהייתה בכפר סבא בארבע השנים האחרונות. מטה אשר העמידו קבוצה חזקה לליגת האלופות ואנחנו ומכבי תל אביב נלחמנו כל הדרך ובסופו של דבר סיימנו במקום השני בליגה".

כשהוא מנסה לסכם את העונה שעברה על הקבוצה, המאמן רואה בעיקר דברים חיוביים: "היה חשוב לנו לקדם שחקני בית, כמו ליאור וינשטוק לדוגמא, שעשה העונה קפיצה וסלבה בצ'קלה שעשה גם הוא התקדמות ולדעתי צריך לצאת לשחק באירופה, כי הגיע הזמן שיעשה את קפיצת המדרגה. אחת המטרות שלנו הייתה להביא שחקני בית כפר סבאים לשישייה ולראשונה אחרי מספר שנים של עבודה זה קרה. אחרי כל האכזבות זאת אחת מנקודות האור. בנוגע להישגים, סימנתי לעצמי כמטרה להגיע לגמרים עם הקבוצה ולא עשינו את זה. זה אומר שלא עמדנו במטרות אבל חשוב לזכור שהתמודדנו מול קבוצות טובות".

בכל הנוגע להמשך הדרך, גלילי עדיין לא יודע אם ימשיך לעונה חמישית במועדון. "אין לי חוזה, אני אמור להיפגש עם הבעלים בימים הקרובים ונראה מה קורה", מספר המאמן. "יש לנו מערכת יחסים טובה, נשב ונראה מה כל צד רוצה. כפר סבא זה מקום טוב מאוד לעבוד בו ומבחינתי הכל פתוח. כדי להתמודד עם מטה אשר ומכבי תל אביב אני חושב שנצטרך לשדרג את המערכת, לשפר את נושא השחקנים הזרים ולהמשיך בדרך הזאת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר