אוהדי בית"ר כפר סבא. צילום: ניר קידר
אוהדי בית"ר כפר סבא. צילום: ניר קידר

בית"ר כפר סבא סיימה את העונה: "גמגמנו לקראת הסוף אבל נלמד מזה"

הצהובים-שחורים, שפתחו חזק את העונה, סיימו אותה לבסוף במקום ה-12 בליגה א' דרום ורחוק מאוד מהפלייאוף. "עזבו אותנו שלושה שחקנים ואז גם נועם שוהם הלך והכל התפרק", סיכם עוזר המאמן דני סוויסה

פורסם בתאריך: 29.4.18 14:20

לאורך רוב העונה הייתה בית"ר כפר סבא בתמונת הפלייאוף העליון, מה גם שעשתה היסטוריה עם העפלה לשמינית גמר גביע המדינה, בו נוצחה 3:1 בדרבי ההיסטורי מול הפועל. אלא שאקורד הסיום השכיח במקצת את היכולת הטובה שקדמה לו ובשישי שעבר סיימה הקבוצה את העונה בקול ענות חלושה עם הפסד 2:0 לבית"ר נורדיה שדרדר אותה למקום ה-12 בליגה א' דרום עם 37 נקודות בלבד.

למרות שלא יודו בכך בפה מלא, נקודת המפנה הגיעה עם השעייתו, אם תרצו שחרורו של הקשר הוותיק עידן סרור. לאחר הפסד החוץ 2:1 להפועל כפר שלם במחזור ה-24 הושעה סרור על ידי היו"ר מקסים סוסן כשעל פי סרור הטענה הייתה כי אינו מתאמץ ונותן את כל כולו. כפר סבא דורגה אז חמישית, נקודה אחת יותר מנורדיה. שישה משחקים קיימה הקבוצה ללא סרור ועם עובדות קשה מאוד להתווכח: נקודה בודדת, חמישה הפסדים בהם שתי תבוסות והפרש שערים מביך של שני שערי זכות בלבד לעומת 16 שערי חובה. נורדיה, אגב, תפסה לבסוף את המקום בפלייאוף.

"ברור שעידן שחקן שמעל הרמות האלה, אבל הייתה תקופה שזה לא היה עידן ואפילו לא מישהו שדומה לו", אמר עוזר המאמן הוותיק דני סוויסה. "אני יודע מה הוא שווה ומה הוא יכול לתת, אבל זה פשוט לא היה זה. אני לא יודע להגיד לך אם עשה בכוונה או לא, אבל זה לא היה נראה טוב והחלטנו לחתוך".

מעבר לסרור, התייחס סוויסה לעונה של כפר סבא: "עשינו סיבוב ראשון מדהים ועלינו לשמינית הגמר, אבל בינואר עזבו אותנו שלושה שחקנים משמעותיים – ניב שראל, יוני שגיב ודור מלכה ולא הבאנו שחקנים במקומם. בהמשך גם המאמן נועם שוהם עזב והכל התפרק. בנוסף, הייתה לנו מכת פציעות קשה שאני לא זוכר כמוה במועדון הזה. בשורה התחתונה, היו לנו שנתיים קשות של מאבקי הישרדות ולא רצינו להיות שם שוב. בנינו קבוצה בלי שמות גדולים ובלי הרבה כסף שעשתה מעל ומעבר ומגיע שאפו לשחקנים. לקראת הסוף גמגמנו, אבל נלמד מזה לקראת העונה הבאה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר