יצחק שום. צילום: עזרא לוי
יצחק שום. צילום: עזרא לוי

צליחת הכנרת 2018: ביום שישי מגיע רגע האמת של הפועל כפר סבא. שום: "צריך שקט"

הירוקים יפגשו לצמד משחקי מבחן את עירוני טבריה, כאשר המשחק הראשון יתקיים בשישי בלויטה. בנודיס: "פשוט זה לא יהיה"

פורסם בתאריך: 23.5.18 19:04

שני הניצחונות הרצופים בליגה לאחר 11 הפסדים הרימו מעט את המורל בהפועל כפר סבא, אבל עיקר תשומת הלב יופנה כעת לצמד משחקי המבחן הקריטיים מול עירוני טבריה, שכבר הוכיחה בפלייאוף מאיזה חומר היא עשויה ולא תעשה לכפר סבא חיים קלים. הפרק הראשון ייערך בשישי (16:30, לויטה), הגומלין ביום שלישי (16:15, טבריה) למרגלות הכנרת.

“מה שאני צריך זה שקט ומה שצריך להכין אני מכין”, חזר בפעם המי יודע כמה על אותה מנטרה הבעלים יצחק שום, ששינה בפעם המי יודע כמה פוזיציה כשישב על הספסל שעה שהמאמן ארז בנודיס ניהל את משחק הניצחון 0:5 על הפועל רמת גן. “אני מקווה מאוד שהאוהדים של הפועל כפר סבא ישמחו לאחר שני המשחקים”.

“לא לוחצים על כפתור והכל מסתדר. אנחנו צריכים להגיע מוכנים ודרוכים”, אמר בנודיס, שמכיר היטב את טבריה ורחוק מלזלזל ביריבה. “תמיד צריך לתת את הכבוד ליריב ויש כאן משימה של שני משחקים צמודים. שיחקתי מול טבריה (כמאמן הפועל הרצליה, א”ב) שלוש פעמים העונה ואני יכול לומר בוודאות שפשוט זה לא יהיה”.

העובדה שאתה מכיר מצוין את ליגה א’ מעניקה לכפר סבא יתרון?
“יש לי אינפורמציה הרבה יותר גדולה עליהם, אבל מה זה יתרון? כשהשופט שורק מתחילים ב-0:0 והמשחק יכול להתפתח לכאן או לכאן. ברור שהקבוצה תדע הכל מא’ עד ת’, אם זה באספות שעשינו וכללו את היתרונות של טבריה ואם בתדריך וידאו שהכנתי”. לגבי שני הניצחונות הרצופים בליגה הוסיף המאמן: “תמיד כשאתה מנצח זה נותן ביטחון ולא משנה הסיטואציה. יש פה שחקנים טובים מאוד שעברו כמה דברים בכדורגל והניצחונות הללו בטוח יוסיפו להם”.

הקפטן הפצוע סהר בראון ניסה ללא הצלחה לשוב לאימוני ריצה וצפוי להיעדר משני המשחקים. גם המגן טום שלח לא כשיר במאת האחוזים ובספק למשחק הראשון. “במשחקים כאלה צריך שחקנים שיהיו כשירים במאה אחוז, כי אין זמן ומקום לטעויות”, סיכם בנודיס. “אנחנו צריכים קאדר גדול ככל האפשר לקראת המשימה וכולם חשובים”.

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר