שחקני עירוני טבריה אחרי הניצחון על הפועל הרצליה
שחקני עירוני טבריה אחרי הניצחון על הפועל הרצליה

בלי משכורות, עם ציוצים בטוויטר: הכירו את עירוני טבריה

שחקני יריבתה של הפועל כפר סבא במבחנים לא קיבלו שכר כבר חצי שנה, אך לאחר מסע הירואי בפלייאוף לא מתכוונים לוותר על הכרטיס. עידן וייצמן: "הסיכויים הם 20:80 לטובת כפר סבא"

פורסם בתאריך: 24.5.18 12:33

בצד השני תתייצב קבוצה שעוברת עונה קשה מאוד בלשון המעטה, כשהשחקנים לא קיבלו שכר בחצי השנה האחרונה. “אנחנו מתכוננים, אבל לא כל כך מעכלים שאנחנו עדיין מתאמנים”, אמר שחקן הקבוצה עידן וייצמן. “אין מצב דומה לזה ולא היה, לא מבחינת מה שקורה עם הכסף ולא עם מה שקורה בקבוצה עצמה – סגל של 13-14 שחקנים, כל פעם שחקן אחר שאין לו מחליף מורחק או פצוע ושחקנים שמשחקים לא בתפקידים שלהם. תוסיף לזה את מה שקרה באום אל פאחם (הקבוצה ואוהדיה הותקפו ונזרקו לעברם אבנים לאחר הניצחון 1:2 בחצי גמר הפלייאוף, א”ב) ואת העובדה שמול הפועל הרצליה כבר פיגרנו 3:1 ותבין שבשביל העונה הזו לא מספיקה כתבה אלא עיתון שלם, אבל זה מה שהופך את הכל למתוק יותר”.

מאיפה בכל זאת שואבים אופטימיות?
"האמת, עוד לא התחלנו לחשוב על זה. אנחנו בהלם שאנחנו שני משחקים מהלאומית. ככל שיתקדם השבוע נעכל ונבין, אבל בגדול ברור שכפר סבא פייבוריטית ברורה – מבחינת הזרים והאיכויות, כמו גם במספר האימונים בשבוע וברמה וההתנהלות של ליגה מקצוענית לעומת ליגה חובבנית עם אנשים עובדים. הסיכויים הם 20:80 להם".

המגרש צר המידות בטבריה נחשב לביתי מאוד והקהל המקומי צפוי להגיע בהמוניו וליצור אווירה נפלאה, אבל וייצמן עדיין לא חושב רחוק כל כך. "צריך קודם כל לעבור את המשחק הראשון בתוצאה שמשאירה סיכוי לגומלין", הוא אומר. "המשחק השני עוד רחוק". מעבר למשחקים עצמם, וייצמן, שידוע כאחד המצייצים הפופולריים בטוויטר, שומר את הקלפים קרוב לחזה: "בטוח יהיה מה לצייץ", הוא צוחק, "אני רק מקווה שהנסיבות יהיו משמחות".

יש לציין שטבריה היא הקבוצה היחידה מליגה א’ שצלחה את משחקי המבחן במתכונת הנוכחית מול יריבה מהלאומית. זה קרה בעונת 2013/14, אז סיימה הקבוצה במקום השני בליגה א’ צפון ופגשה לשני משחקים את הפועל קטמון. ניצחון כפול – 1:2 בבית (המשחק נערך באצטדיון “גרין” בנצרת עילית) ו-0:3 בטדי העניקו לה את הכרטיס ללאומית. והפעם?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר