שחקני כפר סבא חוגגים עם האוהדים
שחקני כפר סבא חוגגים עם האוהדים

עם בוא הסתיו: 2:4 להפועל כפר סבא על טבריה במשחק הראשון של המבחנים

צעד חשוב בדרך להישרדות. האורחת עלתה ראשונה ליתרון, אך צמד מדהים של סתיו נסיקובסקי, יחד עם שערים של דוד ופדידה סידרו מקדמה לקראת הגומלין. צפו בעידן וייצמן מתגרה בקהל

פורסם בתאריך: 25.5.18 19:14

ברוב שלבי המשחק החסירו 2,000 אוהדי כפר סבא פעימה וחששו שעירוני טבריה תגיע עם מקדמה לגומלין בשבוע הבא. אלא שפיניש דרמטי סידר היום (שישי) לירוקים ניצחון 2:4 וצעד משמעותי בדרך לעונה נוספת בליגה הלאומית.

צפו בעידן וייצמן מתגרה באוהדים לאחר המשחק:

 

כפר סבא יכולה הייתה לסגור עניין כבר ברבע השעה הראשונה אבל קורה של עידן דוד, משקוף של דושאן מאטוביץ' ובין לבין שפע החמצות של אכזבת העונה דרווידאס שראנס, הותירו את התוצאה מאופסת. מנגד, בדקה ה-26 הגיעה העקיצה של האורחים כשנירן רוטשטיין הגביה ואושרי טוויל המשיך בקשת פנימה וחגג בסלטה כפולה סטייל פטי נימבה, 0:1 בהפסקה.

במחצית השנייה החל מבול השערים. תחילה היה זה עומר פדידה שבעט שטוח ומדויק מ-20 מטרים ואיזן. ארבע דקות אחר כך המגן סתיו נסיקובסקי הפתיע עם טיל אלכסוני לחיבורים מ-25 מטרים. עדי תדמור הגיב מאוחר והירוקים השלימו מהפך עם שער בכורה של המגן העונה, 1:2.

אוהדי כפר סבא היום מול טבריה

אוהדי כפר סבא היום מול טבריה

הירוקים ביציע החלו לחגוג בתופים ובדרבוקות אבל 120 שניות אחר כך נדמו כשרוטשטיין בישל פעם נוספת, הפעם לאור צעדון שגלש מצוין לכדור לפני ניקיטה חייקין ועשה צעדון קטן לעבר חלומות העלייה של 500 השרופים מטבריה, 2:2.

בכפר סבא תפסו את הראש אחרי שער החוץ השני, אבל בדקה ה-72 הגיע רגע שנוי במחלוקת ששינה את התמונה. צעדון שכב פצוע על כר הדשא וכפר סבא נהגה בחוסר ספורטיביות כשהמשיכה לשחק ובסיום המהלך שחזר נסיקובסקי את הבומבה שלו, תדמור שוב חלם וספג, 2:3.

נסיקוביסקי חוגג את השני שלו

נסיקוביסקי חוגג את השני שלו

עידן וייצמן הוותיק זעם על שחקני כפר סבא, ספג צהוב אבל המשיך לכיוון הספסל כדי להביע את דעתו גם באוזניו של יצחק שום. לאחר שריקת הסיום התעמת וייצמן גם עם הקהל הירוק כשסימן לעברם בהתגרות לקראת הגומלין "חכו חכו ליום שלישי". כמה דקות קודם לכן, עם תחילת תוספת הזמן, שלח עידן דוד כדור חופשי מושלם לרשת וקבע מקדמה משמעותית יותר לכפר סבא, שתוכל להפסיד בטבריה בשער אחד ועדיין לשרוד בלאומית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר