ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי
ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי

בנודיס ימשיך לעונה נוספת בהפועל כפר סבא, קדוש עזב

המאמן שחתום על ההישארות במבחנים ימשיך על הקווים. המנכ"ל בחר לסיים את תפקידו ואמר: "בחרתי לחזור ליציע"

פורסם בתאריך: 30.5.18 11:15

יממה לאחר שהפועל כפר סבא הבטיחה עונה נוספת בליגת השנייה, וההכנות לעונה הבאה כבר מתחילות. מי שיעזוב את המועדון הוא המנכ"ל יובל קדוש, שלאחר המשחק מיהר להודיע על סיום תפקידו, כשלשחקנים אמר שברצונו לשוב למקומו הטבעי כאוהד ביציע.

"אני אוהב את המועדון", אמר קדוש. "הוא חלק בלתי נפרד ממני ומחיי, אך בחרתי לחזור ליציע וללוות את הקבוצה כפי שעשיתי במשך 47 השנים שקדמו להיותי כמנכ"ל. שמחתי לתת מהניסיון והידע שלי לטובת המועדון. אמשיך להירתם לטובתו בכל הזדמנות שתיקרה בדרכי".

יובל קדוש. צילום: עזרא לוי

מנגד, המאמן ארז בנודיס שעמד במשימה שהוטלה עליו הודיע כי על פי הסכם מוקדם עם יצחק שום ימשיך עונה נוספת. השאלה הגדולה נוגעת כמובן לתכניות של הבעלים, שעמד העונה לסירוגין על הקווים ונראה כי בסך הכללי סבל הרבה יותר משנהנה.

למרות הצהרותיו החוזרות ונשנות על כך שיבנה בעונה הבאה קבוצה טובה ויעשה כל מאמץ להשיב את כפר סבא למקומה הטבעי בליגת העל, גורמים בסביבת המועדון מתעקשים כבר תקופה ארוכה ששומי פשוט לא מכוון לעליית ליגה. במידה וימשיך, ברור לכל שכפר סבא תצטרך לעבור מתיחת פנים רצינית. הסגל החלש להחריד שלה, זאת יודע כל אחד ואחד שנכח באקורד הסיום הצורם בטבריה, כמעט עף ברוח עד ליגה א'.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר