חיים סירוטקין. צילום: עזרא לוי
חיים סירוטקין. צילום: עזרא לוי

סירוטקין חוזר לבית"ר כפר סבא: "הביאו אותי כדי לעשות מהלימון לימונדה"

המאמן שב לקדנציה נוספת במועדון וכבר חושב קדימה: "רוצה לתקוע כאן יתד ולהישאר לפחות שלוש שנים"

פורסם בתאריך: 31.5.18 11:20

מאמן חדש-ישן לבית"ר כפר סבא. חיים סירוטקין חתם ביום שני השבוע בקבוצה מליגה א’ דרום וידריך אותה בעונה הבאה. סירוטקין זכור לטובה בכפר סבא, אותה הוביל לפלייאוף העלייה ללאומית בעונת 2012/13 מול בית"ר תל אביב רמלה, אבל לאחר תיקו 1:1 ביתי נוצחה הקבוצה 3:1 בחוץ ונשארה בליגה א’. מסורת הפלייאוף של סירוטקין נשמרה גם בעונת 2015/16 מחוץ לכפר סבא, עת הוביל לשם את מ.ס כפר קאסם, אך שוב כשל וקבוצתו נוצחה פעמיים – 1:0 ו-2:1. הפעם, כך הוא מקווה, הסיום יהיה מתוק יותר.

"אני שמח מאוד לחזור הביתה והביאו אותי כדי לעשות מהלימון לימונדה", אמר סירוטקין בסגנונו הציורי. "התקופה הכי יפה שלי ושל בית”ר כפר סבא הייתה יחד. עברתי שנה לא קלה בהכח רמת גן שלא ארצה לזכור אותה. אני שואף להחזיר לעצמי את השם הטוב כמאמן ואת השם הטוב של כפר סבא כקבוצה. אין יותר מתאים מהשידוך הזה".

כאמור, שני הצדדים מגיעים לאחר עונה מאכזבת. תחת סירוטקין סיימה הכח במקום ה-10 בליגה א' דרום עם 38 נקודות. בית”ר כפר סבא, שבחלקים גדולים של העונה דורגה חמישית וחלמה על הפלייאוף, הידרדרה לקראת תום העונה ושרשרת הפסדים הורידה אותה למקום ה-12, נקודה אחת פחות מקבוצתו של מאמנה הנוכחי.

"קשה עכשיו לשים את האצבע ולהגיד מה המטרות", נמנע סירוטקין מלהקדים את המאוחר. "נתחיל באימונים, נקיים משחקי אימון ונבין לאן נושבת הרוח. אני עדיין לא יודע מי יגיע ואיזה תקציב יהיה לי כדי לצרף שחקנים, כך שלזרוק פצצות באוויר זה לא רציני". כך או אחרת, רואה עצמו סירוטקין נשאר בכפר סבא הרבה מעבר לעונה הנוכחית: "אני רוצה לתקוע כאן יתד ולהישאר לפחות לשלוש שנים”, הוא אומר. “לבנות קבוצה, דרך וסגנון וליהנות מזה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר