רז כהן במדים החדשים. צילום באדיבות הפועל תל אביב
רז כהן במדים החדשים. צילום באדיבות הפועל תל אביב

רז כהן חתם בהפועל תל אביב ותקף את שום: "קיבלתי יחס מנוכר"

שחקן הבית שעזב את המועדון פרסם פוסט זועם בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אל תאמינו לחצי מילה שמספרים מהצד שמנהל את הפועל כפר סבא. אנשים לא יודעים איך התייחסו אליי|

פורסם בתאריך: 8.6.18 16:15

עזיבה משמעותית ראשונה להפועל כפר סבא בחלון ההעברות הנוכחי. הקשר רז כהן, שנחשב לאחד מאהוביי הקהל הירוק, חתם בהפועל תל אביב ועזב לראשונה בקריירה את המועדון בו גדל. בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, תקף הקשר את הבעלים יצחק שום ונראה כי נותר פגוע מאוד מהעונה האחרונה.

"אני לא אחד שמרבה לדבר בדרך כלל, אבל שמרתי את זה הרבה זמן בבטן", פתח כהן את דבריו. "בראש ובראשונה, אני רוצה להודות לקהל של הפועל כפ"ס, למועדון עצמו ולעיר כפר סבא על כל התמיכה שקיבלתי מהיום שדרכתי על המגרש כילד לפני 17 שנה. חוויתי שלוש שנים בקבוצה הבוגרת, שבהן המועדון חזר לקדמת הבמה, המקום הטבעי שלו. למרות זאת, בשנה האחרונה (השנה הרביעית), תחת ניהול אחר, הכל הלך הפוך".

כהן הפנה מילים קשות לעבר הנהלת הקבוצה: "חשוב לי לומר – אל תאמינו לחצי מילה שמספרים מהצד שמנהל את הפועל כפר סבא. אנשים לא יודעים איך התייחסו אליי בחצי השנה האחרונה. כל הסובבים את הבעלים השמיעו את דעתם במשפטים שחזרו על עצמם כגון: 'אתה צודק, זו לא דרך, אבל ככה הוא החליט'. נפגעתי בשנה האחרונה פיזית, כלכלית ובעיקר נפשית, היו הרבה דברים מאחורי הקלעים שרובכם לא יודעים אך אני מבטיח שהתנהגתי בשיא הלויאליות עבור המועדון שכה יקר לליבי ובתמורה קיבלתי יחס הפוך ומנוכר ממי שעומד בראשו".

לסיום אמר כהן: "יחד עם זאת, לעולם לא אשכח שזה המועדון שגדלתי והתחנכתי בו והמועדון תמיד יישאר גדול יותר מאדם זה או אחר. תודה לכל מי שפרגן לי, אני שמח ונרגש להיות חלק ממועדון גדול כמו הפועל ת״א ומחכה כבר לשמח את האוהדים ! שיהיה לנו בהצלחה".

 

אני לא אחד שמרבה לדבר בדרכ אבל שמרתי את זה הרבה זמן בבטן. בראש ובראשונה, אני רוצה להודות לקהל של הפועל כפ"ס, למועדון עצמו ולעיר כפר סבא על כל התמיכה שקיבלתי מהיום שדרכתי על המגרש כילד לפני 17 שנה. חוויתי 3 שנים בקבוצה הבוגרת שבהן המועדון חזר לקדמת הבמה, המיקום הטבעי שלו. למרות זאת, בשנה האחרונה (השנה הרביעית), תחת ניהול אחר, הכל הלך הפוך. חשוב לי לומר – אל תאמינו לחצי מילה שמספרים מהצד שמנהל את הפועל כפ״ס. אנשים לא יודעים איך התייחסו אליי בחצי השנה האחרונה, כל הסובבים את הבעלים השמיעו את דעתם במשפטים שחזרו על עצמם כגון: ״אתה צודק, זו לא דרך, אבל ככה הוא החליט״. נפגעתי בשנה האחרונה פיזית, כלכלית ובעיקר נפשית, היו הרבה דברים מאחורי הקלעים שרובכם לא יודעים אך אני מבטיח שהתנהגתי בשיא הלויאליות עבור המועדון שכה יקר לליבי ובתמורה קיבלתי יחס הפוך ומנוכר ממי שעומד בראשו. יחד עם זאת, לעולם לא אשכח שזה המועדון שגדלתי והתחנכתי בו והמועדון תמיד יישאר גדול יותר מאדם זה או אחר. תודה לכל מי שפרגן לי, אני שמח ונרגש להיות חלק ממועדון גדול כמו הפועל ת״א ומחכה כבר לשמח את האוהדים ! שיהיה לנו בהצלחה ❤

A post shared by Raz Cohen (@razcohen4) on

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר