אור אוסטוינד. צילום: ניר קידר
אור אוסטוינד. צילום: ניר קידר

אור אוסטוינד ואבישי כהן מועמדים להפועל כפר סבא

אחרי ההחתמות של חיים איצרין וקווין ריינשטיין, במועדון סימנו את שני הקשרים. בראון ופדידה קיבלו הצעות להארכת חוזה

פורסם בתאריך: 10.6.18 14:21

בהפועל כפר סבא מתחילים אט אט להרכיב את הפאזל לקראת העונה שבפתח. בדומה לרוב קבוצות הליגה הלאומית, שכר השחקנים צפוי לנוע בין 1.7 ל-2 מיליון שקלים. השמות החדשים עד כה הם המגן חיים איצרין מהפועל פתח תקוה והקשר קווין ריינשטיין ממכבי הרצליה, כשמועמדים נוספים בהם מעוניינים בכפר סבא הם הקשר אור אוסטוינד, שעלה אשתקד לליגת העל עם הפועל תל אביב ושחקן הכנף אבישי כהן מבית"ר ירושלים.

קווין ריינשטיין אחרי החתימה

קווין ריינשטיין אחרי החתימה

בכפר סבא מעוניינים להשאיר את שחקני הבית עומר פדידה וסהר בראון. פדידה, שמחזיק גם בהצעות מליגת העל ומעוניין להתקדם, קיבל הצעה משודרגת וגם בראון, שמחלים בימים אלה מניתוח ארתוסקופיה בברכו וצפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים, כבר ישב עם הבעלים יצחק שום ובמועדון ממתינים לתשובות. "כרגע אני מרוכז בהחלמה שלי וחשוב לי מאוד להגיע מוכן לעונה הבאה", אמר בראון. "אני מאוד אוהב את הפועל כפר סבא וקשור למועדון. אני מדבר עם שום, אבל עדיין לא יודע מה יהיה".

בראון עשוי לבדוק במקביל אופציה לצאת לשחק בחו"ל. שחקני בית שבמועדון מימשו את האופציה עליהם וימשיכו בקבוצה הם דן עזריה, יהב אפריאט ויוחאי קריב. מי שעזב הוא הקשר רז כהן, שחתם לארבע שנים בשורות הפועל תל אביב.

המאמן ארז בנודיס הסתפק בתגובה קצרה ואמר: "המטרה היא לבנות קבוצה טובה, צעירה, נמרצת ומחויבת שתעשה הכל על מנת להחזיר את החיוך לקהל". גורם בסביבת המועדון הוסיף כי מוקדם לדעת האם בכוונתה של כפר סבא להיאבק בצמרת, אבל הדגיש: "אני בטוח שתהיה כאן קבוצה בריאה הרבה יותר מהעונה שעברה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר