הוד בן הרצל. צילום באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל
הוד בן הרצל. צילום באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל

נשאר על הקווים: הוד בן הרצל ימשיך בהפועל כפר סבא

המאמן שהוביל את הירוקים לפלייאוף בעונה החולפת, יישאר על הקווים גם בעונה הקרובה: " ננסה לבנות קבוצה מנצחת ולא כזו שתסבול". תקציב הקבוצה צפויה להיות הנמוך בליגה – 1.1 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 19.6.18 13:13

המאמן הוד בן הרצל ימשיך לאמן את קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא בליגה הלאומית גם בעונה הבאה. כזכור, לאחר פתיחת עונה חלשה בעונה החולפת, הגיע בן הרצל, ייצב את השורות והוביל בסופו של דבר את כפר סבא למקום השמיני ולרבע גמר הפלייאוף, בו הוכרעה בסופו של דבר כפר סבא 2:1 בסדרה של הטוב משלושה משחקים.

בן הרצל צפוי לנסות ולהשאיר שלד בן 4-5 שחקנים מהעונה שעברה לצד צירוף מספר צעירים מוכשרים. שחקן הפנים אוריאל טרוצקי והגארד עידו דוידי ימשיכו עונה נוספת. הגארד אפי טיומקין, שהתאמן אשתקד עם הבוגרים, יעלה רשמית מקבוצת הנוער. לגבי הזרים, בקבוצה ינסו להשאיר את דאליס ג'וינר שבלט בעונה החולפת. ביירון ווסלי מתכוון לנסות ולמצוא קבוצה בליגה ראשונה באירופה ונראה כי לא ימשיך במועדון.

"המועדון שלנו היה ותמיד יהיה אבן שואבת לשחקנים צעירים שאנחנו רואים בהם פוטנציאל ורוצים לתת להם הזדמנות להתקדם ולהצליח", אמר בן הרצל. "ננסה לצרף 3-4 חבר'ה שיוכלו להיות בעתיד גורמים משמעותיים בכדורסל הישראלי".

למרות שהעונה הסתיימה, בן הרצל ממשיך לעבוד במלוא המרץ בתיכון 'כצנלסון' בעיר כמנהל המקצועי של מגמת הכדורסל וכן נבחרת ליגת התיכונים. בנוסף, הוא משמש כמאמן פיתוח שחקנים בתכנית המצוינים של המועדון.  חרף העובדה שהקבוצה צפויה להעמיד את התקציב הנמוך ביותר בלאומית, כמיליון ומאה אלף שקלים, הכיוון הוא לשחזר לכל הפחות את ההישג מהעונה החולפת.

"ננסה לבנות קבוצה מנצחת ולא כזו שתסבול", הבהיר המאמן. "קבוצה עם רוח צעירה, בעלת אופי הגנתי חזק שמשחקת כדורסל בקצב גבוה ויודעת לרוץ, לייצר מצבי קליעה, לצאת לחסימות ולנצל את היתרונות שלה. זה לא יהיה פשוט, אבל נעשה עבודה מדויקת במטרה לבחור את השחקנים שיעזרו לנו ואנחנו נעזור להם. יש כאן מועדון בריא ושקט עם תנאים טובים להצליח. אלה לא קלישאות – המטרות העיקריות שלנו הן לקדם את הצעירים ולהגיע פעם נוספת לפלייאוף".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר