ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי
ארז בנודיס. צילום: עזרא לוי

המהפכה של בנודיס: רוב שחקני הסגל יעזבו, לבקוביץ' על הכוונת

מאמן הפועל כפר סבא מעוניין לערוך רענון גדול בסגל לקראת העונה הבאה. פרץ, דוד, יאזו, מאטוביץ’ ונוורה יעזבו, רצון לראות את פדידה ממשיך. הקשר עמרי שקל חתם בקבוצה. הקבוצה תפתח את העונה במשחק חוץ מול הפועל עפולה

פורסם בתאריך: 20.6.18 18:16

המהפכה המתוכננת בהפועל כפר סבא עדיין לא קורמת עור וגידים בכל הקשור לשחקני רכש, אבל ברור לחלוטין שהבעלים יצחק שום והמאמן ארז בנודיס מתכוונים להעמיד בעונה הקרובה קבוצה חדשה כמעט לחלוטין. השחקנים שצפויים להיות חלק מהמועדון הירוק גם בעונת 2018/19 הם הנכד של הבעלים טום שלח, יהב אפריאט, אלמוג אוחיון, יוחאי קריב, דן עזריה וסתיו נסיקובסקי. כל היתר צפויים לעזוב. “אנחנו בונים קבוצה חדשה לגמרי”, הבהירו במועדון.

בנוסף, מי שכן רוצים לראות בכפר סבא לובש ירוק גם בעונה הבאה הוא עומר פדידה, ובמועדון מצפים מהשחקן להשיב על ההצעה הכספית שהוגשה לו. “פדידה רוצה להמשיך אצלנו”, אמרו בכירים במועדון. “עכשיו הכל עניין של כסף”. ברשימת הרכש נמצאים עד כה שלושה שחקנים — המגן חיים איצרין והקשר קווין ריינשטיין, ועמרי שקל, שחתם השבוע בקבוצה. שקל בן ה—52 כבש בעונה האחרונה 7 שערים ובישל עוד 8 בראשון לציון. "שמח לחתום במועדון גדול כמו כפר סבא ורוצה להחזיר את הקבוצה למקום הטבעי", אמר שקל לאחר החתימה.

מנגד, ברשימת העוזבים הארוכה נמצאים רז כהן, שכבר חתם בהפועל תל אביב, עוז פרץ, שעשוי לעבור לשורות העולה החדשה לליגת העל הפועל חדרה, עידן דוד, ניסן דנון, מיקי יאזו, יובל טיטלמן, יובל יוסיפוביץ’, רן יצחק, בן כוואז, חליל פריג’ והזרים דושאן מאטוביץ’, פיטר נוורה ודרווידס שרנאס.

עוד סוגיה שעל ראשי כפר סבא לפתור בקרוב נוגעת לאיש בין הקורות. השוער ניקיטה חייקין כבר עזב את ישראל ולא צפוי לשוב לקבוצה. גם בן ויצמן לא בתכניות ומי שמועמדים לאייש את אפודת השוער הם איתמר ישראלי, שעמד אשתקד בשערה של הפועל מרמורק, ורובי לבקוביץ’ שנתן עונה טובה בהפועל פתח תקוה, אך בוחן במקביל את האפשרות לשחק בליגת העל. סהר בראון, אחד השחקנים היותר מזוהים עם המועדון, מעוניין לבדוק אופציות לשחק בחו”ל ועל פי ראשי כפר סבא מתרחק מהקבוצה. כפועל יוצא, אחת העמדות אותה רוצים בכפר סבא לחזק בדחיפות היא הבלם. שיחות כבר נערכו עם בלם בכיר המבוקש במספר קבוצות, אך במועדון נמנעו בשלב זה מחשיפת שמו מחשש שהעסקה המתבשלת לא תצא אל הפועל.

בינתיים, העימות המתמשך שהחל עם הפועל תל אביב בעונה החולפת נמשך לתוך הפגרה, עם מעברו של המנהל המקצועי הוותיק והמוערך של כלל בתי הספר לכדורגל באגודה, פדריקו ברקמן, לתפקיד זהה בשורות האדומים. “קודם הפועל תל אביב פנתה למסאי דגו כשאימן אצלנו, אחר כך לרועי זיקרי, לא מזמן הם לקחו את רז כהן ועכשיו את פדריקו”, אמרו גורמים בסביבת המועדון. “רובי רגב, המנכ”ל שלהם שעבד אצלנו, מכיר היטב את החומר וכנראה ככה יותר קל לו, אבל ברור שזה לא לעניין ואנחנו לא רואים את המהלכים שלהם בעין יפה”.

עם שובו של הבעלים יצחק שום השבוע מחופשה בחו”ל, צפויות היו ההכנות לעונה הבאה לתפוס תאוצה, במטרה לעבות את הסגל ולהתחיל לשפוך אור על הפנים החדשות בכפר סבא לקראת פתיחת האימונים ב-1 ביולי.
בהגרלת המשחקים שנערכה בשלישי השבוע נקבע שהפועל כפר סבא תפתח את העונה ב-24 באוגוסט במשחק חוץ מול הפועל עפולה. במשחקים מסקרנים נוספים תפגוש כפר סבא במחזור החמישי בחוץ את הפועל קטמון ובמחזור ה-12 תארח את הפועל פתח תקוה. עוד קודם לכן, ב-2 באוגוסט, תחל הקבוצה את דרכה בגביע הטוטו כשתארח במסגרת בית ב’ את עירוני רמת השרון. שתי יריבותיה הנוספות באותו בית יהיו הפועל פתח תקוה והפועל עפולה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילון

    מצד אחד זה צעד מתבקש מצד שני זה…………, לא חשבתי על זה עד הסוף, גם מתבקש

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר