ברק לוי. צילום: ניר קידר
ברק לוי. צילום: ניר קידר

ברק לוי ואיתמר ישראלי מועמדים לכפר סבא, נבדקת אפשרות להחתים שוער זר

אחרי החתמתו של לני אהרון, המאמן ארז בנודיס רוצה לסגור את החוליה האחורית עם חיזוק בן הקורות. אופטימיות במועדון לגבי המשך דרכו של עומר פדידה

פורסם בתאריך: 26.6.18 11:56

בהפועל כפר סבא ממשיכים לבנות את הסגל לקראת העונה הקרובה, כאשר שלושת שחקני הרכש האחרונים הם הקשר עומרי שקל מעירוני ראשון לציון והבלמים טל מכלוף מהפועל אשקלון ולני אהרון מהפועל חדרה. הבלם שעלה ליגה עם הקבוצה הצפונית מתכנן לצאת בהמשך הדרך למכללות בארה"ב, דבר שמונע ממנו לשחק כעת בליגת העל.

המאמן ארז בנודיס טרוד כעת בחיזוק עמדת השוער, שיסגור סופית את החוליה האחורית בכפר סבא, בה בטוחים המגנים טום שלח וחיים איצרין, כמו גם הרכש הטרי מכלוף. אופציית צירופו של רובי לבקוביץ' ירדה מהפרק לאחר שחתם בהפועל תל אביב, וכעת שתי האופציות העיקריות אותן בוחן בנודיס הן ברק לוי ואיתמר ישראלי. במידה ולא יגיעו, ייתכן וכפר סבא תצרף שוער זר.

לאחר שתושלם בניית ההגנה הירוקה, יחלו במועדון בחיפוש אחר קשר נוסף לצדו של הרכש קווין ריינשטיין. ואם בחלק הקדמי עסקינן, עומר פדידה טרם השיב להצעה שהוגשה לו, אבל במועדון הביעו אופטימיות שיחתום רשמית בימים הקרובים ויפתח את האימונים עם הקבוצה. "אנחנו רוצים להאמין שפדידה יישאר", אמרו במועדון. מחר (רביעי) וביום חמישי השבוע תקיים כפר סבא שני ימי התרשמות עבור שחקנים צעירים וכן נבחנים מליגה א', זאת לקראת פתיחת האימונים הרשמית ביום שני הבא, ה-2 ליולי. במהלך היומיים הללו ניסו להרשים את הצוות המקצועי לא פחות מ-24 שחקנים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר