עומר פדידה. צילום ניר קידר
עומר פדידה. צילום ניר קידר

קאלה יהיה מאמן השוערים של הפועל כפר סבא, פערים מול פדידה

הירוקים פתחו את האימונים ללא קשר, איתו טרם הגיעו לסיכום. בנודיס בוחן ארבעה שחקנים

פורסם בתאריך: 3.7.18 15:24

חיזוק מעניין להפועל כפר סבא בעמדת מאמן השוערים – שוער העבר קאלה דרשלר, המכיר מצוין את הצוות המקצועי והניהולי בכפר סבא. הבעלים יצחק שום אימן אותו בבית"ר ירושלים ואילו המאמן ארז בנודיס הדריך אותו במכבי קריית גת. מלבד השוער איתמר ישראלי, שחתם בקבוצה השבוע, נמצא בסגל של כפר סבא גם השוער הצעיר יגאל בקר, שנמנה בעונה החולפת עם הסגל של הפועל רעננה.

"השוערים הכי חשובים לי והם יגיעו מוכנים לפתיחת העונה", אמר קאלה בן ה-44. עבורו זו ההתנסות הראשונה כמאמן שוערים בקבוצת בוגרים, לאחר שעבד במחלקות הנוער של בית"ר טוברוק ומכבי תל אביב. "מאתגר אותי מאוד לעבוד עם בוגרים ויש לי הרבה מה לתת", הוא אומר. "בכל זאת עשיתי משהו בכדורגל, אין אצלי הנחות והאימונים יהיו כמו שצריך. אני לא פחות מקצוען כמאמן מאשר הייתי כשוער, אולי אפילו יותר עכשיו כשאני רואה את הדברים מהצד".

אתמול אחר הצהריים, בזמן שניימאר עשה טיזינג למקסיקו, פתחה כפר סבא את אימוניה לקראת העונה הקרובה. הפנים החדשות באימון היו השוער איתמר ישראלי, אקס מרמורק ובני יהודה, לני אהרון, חיים איצרין, טל מכלוף ועומרי שקל. מי שלא נכח באימון הוא עומר פדידה, עמו קיימים פערים כספיים.

ארבעה נבחנים צעירים שזומנו לאימון הפתיחה הם החלוץ אליחי צברי מבקעת הירדן, שמככב בשנים האחרונות בליגת כדורגל החופים, החלוץ נאור אסרף ממעלה אדומים, הקשר האחורי לב כהן והבלם נדב בנימין. "תמיד יש התרגשות כשפותחים עונה", אמר המאמן ארז בנודיס. "עוד מוקדם מאוד לדבר על מטרות אבל אנחנו שואפים לעשות עונה טובה, להציג כדורגל חיובי ולגרום הנאה לאוהדים שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר