יבגני ברקמן. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
יבגני ברקמן. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

כפר סבא שילמה 100 אלף שקלים על ברקמן. בנודיס: "חיזוק משמעותי"

הירוקים פתחו את הכיס כדי להחתים את בלם נצרת עילית. טל מכלוף עשוי לעזוב בקרוב. פטר אוניקאצ'י קרוב לחתימה

פורסם בתאריך: 9.7.18 10:59

הפועל כפר סבא העבירה השבוע הילוך ואט אט משלים הצוות המקצועי בראשות המאמן ארז בנודיס את בניית הסגל שעשוי להפתיע את כולם ולהיות משמעותי בלאומית בדומה לתחילת העונה שעברה. חיזוק חשוב לחוליה האחורית הגיע בראשון השבוע עם חתימתו של הבלם יבגני ברקמן מהפועל נצרת עילית.

ברקמן נחשב לאחד הבלמים היציבים והטובים בליגת המשנה ובעונה שעברה הוזכר שמו כמועמד לבית"ר ירושלים. כפר סבא רכשה את כרטיסו בסכום של 100 אלף שקל, לא עניין של מה בכך לקבוצה בליגת המשנה. "אני שמח על הגעתו של ברקמן ומדובר בחיזוק משמעותי מאוד להגנה שלנו", אישר בנודיס. "זה שחקן טוב ומנוסה שיוכל להוסיף לנו הרבה שקט וביטחון".

מי שעלול לעשות סיבוב פרסה הוא הבלם טל מכלוף, שצורף רק לאחרונה מאשקלון. מכלוף, שמתגורר בקיבוץ זיקים בדרום, התלונן על הנסיעות הארוכות לאימונים שמצריכות יציאה מוקדם בבוקר וחזרה בשעת לילה מאוחרת וייתכן שיעזוב עוד לפני תחילת העונה.

בחזרה לחיזוק. לחוליית ההתקפה צפוי להצטרף החלוץ הניגרי פטר אוניקאצ'י, שסיכם את תנאיו וצפוי לנחות בקרוב בארץ במטרה לחתום רשמית על חוזהו. אשתקד רשם אוניקאצ'י 31 הופעות ליגה במדי הפועל עכו שנשרה ללאומית, אם כי במאזנו שער בודד בגביע הטוטו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר