תומר ששונקר לאחר החתימה. צילום באדיבות הפועל כפר סבא
תומר ששונקר לאחר החתימה. צילום באדיבות הפועל כפר סבא

פורת וששונקר חתמו בהפועל כפר סבא, בראון לא ימשיך

שחקני הפועל הרצליה והפועל רמת גן בעונה שעברה צורפו. המשא ומתן מול עומר פדידה עדיין תקוע

פורסם בתאריך: 10.7.18 16:04

אחרי שהודיעה בתחילת השבוע על החתמתו של יבגני ברקמן מהפועל נצרת עילית, הודיעה הפועל כפר סבא על החתמתם של שני שחקנים נוספים. הראשון הוא גל פורת, ששיתף פעולה עם בנודיס בהפועל הרצליה ונחשב כלבוייניק שיכול לשחק במגוון תפקידים במגרש. השני הוא הקשר תומר ששונקר, ששיחק בעונה שעברה בהפועל רמת גן.

מעבר לכך מתמקד הצוות המקצועי בחיפוש אחר שחקן כנף. המטרה היא להחתים שחקן מנוסה בעל יכולות מוכחות, שכבר עבר דבר או שניים בכדורגל. אופציית השארתו של עומר פדידה עדיין לא ירדה מהפרק, אבל נכון לעכשיו המו"מ עמו תקוע ובין הצדדים עדיין קיימים פערים כספיים משמעותיים שמונעים את הארכת חוזהו.

"עומר קיבל הצעה, אבל כרגע זה תקוע ולא מתקדם. השבוע נדע מה הכיוון ולאן הולכים הדברים", אמרו בסביבתו של השחקן. במידה ופדידה לא ימשיך במועדון, ייתכן שבכפר סבא ימתינו לשחקן שייפלט מאחת הקבוצות בליגת העל. סהר בראון ממשיך בהליך השיקום מהפציעה במטרה להיות כשיר לפתיחת העונה הבאה, אך נראה כי מבחינת כפר סבא הוא ירד מהפרק.

בשלב מוקדם יחסית של העונה במועדון מביעים אופטימיות בכל הקשור לסגל המתגבש. ההרכב המסתמן צפוי לכלול את איתמר ישראלי בשער ולפניו בלמים מבטיחים בדמותם של ברקמן ולני אהרון, כשהמגנים יהיו טום שלח וחיים איצרין. הקישור יכלול את יהב אפריאט הצעיר יחד עם שחקני הרכש קווין ריינשטיין ממכבי הרצליה ועומרי שקל מראשון לציון. יחד עם אוניקאצ'י וכאמור חיזוק נקודתי נוסף בקישור האחורי ובכנף נראה שלאוהדים של הפועל כפר סבא, שספק אם התאוששו מטראומת עירוני טבריה בישורת האחרונה של העונה החולפת, יש לא מעט מקום לאופטימיות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר