הוד בן הרצל. צילום באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל
הוד בן הרצל. צילום באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל

הסגל מתגבש: זר ראשון חתם בהפועל כפר סבא בכדורסל, גם קורנליוס הצטרף

הוד בן הרצל התחיל לעבוד לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית בכדורסל, וצירף את הקומבו גארד מרקוס ברהם שמגיע מליגת המכללות. "המועדון חרט על דגלו לקדם צעירים מוכשרים", הכריז המאמן

פורסם בתאריך: 25.7.18 13:23

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא העבירה הילוך בכל הנוגע להכנות לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית. הרכש הראשון שהקבוצה רשמה הוא של הקומבו גארד מרקוס ברהם (23, 1.96 מ') שחתם לעונה אחת. ברהם מגיע ממכללת פלורידה, שם העמיד אשתקד ממוצעים של 17 נקודות, עם 37% מחוץ לקשת, 4.3 ריבאונדים ושני אסיסטים בממוצע למשחק. "מרקוס שחקן צעיר שמתאים מאוד לדרך בה נרצה לשחק השנה", אמר המאמן הוד בן הרצל. "הוא מביא איתו המון רעב ותשוקה ואלה דברים שאנחנו שואפים שיאפיינו בעונה הקרובה את הקבוצה שלנו".

שחקנים נוספים שהצטרפו הם הגארד אור קורנליוס (22, 1.98 מ') שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון ואף נמנה עם סגל הבוגרים של הקבוצה מעיר היין בעונת 2016/17. אשתקד שיחק במכבי קריית גת, שהגיעה לגמר הפלייאוף בליגה הלאומית בטרם התפרקה רשמית בקיץ. "החיבור עם אור הוא משהו שסימנו לעצמנו כאחת המטרות הראשונות בבניית הקבוצה ואני שמח שהצלחנו", הוסיף בן הרצל. "אנחנו רואים בו כישרון עצום שצריך להתפרץ ומאוד מקווים שזה יקרה אצלנו. המועדון חרט על דגלו לקדם צעירים מוכשרים ונמשיך במגמה הזו".

השבוע הצטרף רשמית גם הגארד עידן אלבר (18, 1.94 מ’), כוכב נבחרת הנוער שזכה אשתקד באליפות עם קבוצת הנוער של מכבי תל אביב. "אני מברך על ההצטרפות של עידן, ושמח שעידן יעשה את צעדיו הראשונים בבוגרים אצלנו במועדון", התייחס המאמן להחתמה. "עידן שחקן מוביל בנבחרת הנוער ואני בטוח שיביא מיכולותיו וימשיך להתפתח אצלנו".

במסגרת מגמת הצעירים, הגארד אפי טיומקין והפורוורד אופק סירקיס שסיימו גיל נוער, יעלו לקבוצה הבוגרת ובמועדון מצפים שיהפכו לחלקים משמעותיים בפאזל המתגבש של הקבוצה. על הכיוון של כפר סבא בעונה הקרובה הוסיף בן הרצל: "ברגע שהרכבת סגל הקבוצה תסתיים נוכל לדבר על מטרות, אבל השאיפה הגדולה היא להיות פקטור בליגה הלאומית – קבוצה מנצחת שתוכל לתת פייט טוב לכל יריבה בכל מגרש ולא חלילה אחת שתהפוך לשק חבטות. המסר הזה לא מתבטא רק בהחתמה זו אחרת, אלא גם ובעיקר בעבודה על המגרש ובדרישות שלנו מהשחקנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר